Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Den Helder moet zichzelf opnieuw uitvinden

  • Nelleke Koopmans

    Keelo Reppe en / of Leo klepper , heb je nog meer van die leuke namen ?????????????????????????????

  • lis@

    den helder… tja.. jaaaren geleden hier heen verhuisd, spijt als haren op mijn hoofd en dat zijn er nogal wat dus:D maar o,o…wat is dit erg, leegstand van winkelpanden, amper uitgaans gelegenheid voor 35+, en saai ozo saai… heb 2 kids en zelfs die vinden het hier saai terwijl die her opgroeien, ze zijn slechts 2x buiten den helder geweest en er ging een wereld voor hen open, gelukkig zijn ze het met mij eens dat wij hier nodig weg moeten… weg naar het echte leven.. den Helder is best mooi daar niet van, mooie natuur gebieden, leuke woonwijken, maar dat is alleen leuk als je hele kleine kinderen hebt of als je ongeveer 60 jr bent..iedereen zijn mening, iedereen zijn liefde voor de stad den helder, maar wij vertrekken hoor, we hebben het wel gezien hier, het wordt alleen ,maar erger en wat mij vooral verbaasd is dat er zoveel gebouwd wordt terwijl er een giga leegloop is.. heeft de gemeente geld teveel? dan weet ik wel betere doelen dan huizen bouwen….begin eerst maar eens met wat meer cultuur…voor zowel oud áls jong!!

  • Leo Klepper

    Noord-Holland als greenport voor het verbouwen en de export van groenten, fruit, bloemen, bomen en planten en Den Helder als centrale haven vor het vervoer is m.i. een prima begin. Dan maakt Den Helder gebruik van zijn “unique selling points”, water aan 3 kanten en havenfacilitietiten. Zie Noord-Hollands dagblad van zaterdag 11 juni 2011.

  • nd 030

    het zou toch mogelijk moeten zijn om harssens bij de haven te betrekken, nu de marine plaats over heeft om boten te stallen. misschien dat de gemeentebestuur dat idee eens in den haag kan opperen.

  • stemel

    Den Helder——saai, saai en nog eens saai.

  • richard

    @lisa met jou kan ik praten hoor ook wij zijn hier naar toe verhuist en ook heel veel spijt,mja je kan het de inwoners ook niet kwalijk nemen die hier geboren zijn die

    weten niet beter,het is echt een slaap stad dat den helder en als er een een scheet laat staat heel den helder op zijn kop want dan gebeurd er wat gelukkig ga ik regelmatig en dan met name in de weekenden naar mijn geboorte stad en dat is een verademing kan ik je zeggen hele andere mentaliteit niet zoals hier,en het is wel leuk zoals sommige de stad den helder willen promoten en verdedigen,maar je hoort om je heen wel andere dingen mensen trekken maar al te graag naar alkmaar of amsterdam,waarom omdat je daar dingen hebt die ze hier niet hebben,en ik weet nu ook dat den helder een van de ongezelligste plekken van nederland is soms lijkt het wel alsof het niet bij nederland hoort scheelt ook niet veel,maar ik wens jou en gezin een goede reis naar waar jullie het wel naar je zin hebben,mag ik vragen waar je van oorsprong vandaan komt lisa.

    Groetjes richard

  • ferdinand

    volgens mij ben je wel een geboren jutter, je kan namelijk net zo doorzeuren al mijzelf(tu)