Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ze bestaan dus echt

  • dta

    Jawel, ze bestaan dus echt, de geitenwollen sokken figuren in van die jezus nikes, die het nodig vinden om nu er iets waanzinnig leuks wordt georganiseerd in Den Helder op te moeten komen voor het zeewier, de plankton, de verdwaalde zeehond, de overvliegende meeuw en de nog niet geboren aanmereetsia…

    Deze figuren zouden met hun jezus nikes is moeten proberen over water te lopen……te beginnen midden in de noordzee.

  • regendrupje

    Ja niet te geloven he !!(td)

    als vervanging wordt het waarschijnlijk waterfietsen :D

  • Jacqueline

    En vervolgens wel 14x per jaar naar Tunesië met het vliegtuig “Want ik werk hard en ik verdien dat”. Sterker kan je het niet krijgen! :S

  • Jezus

    Dit is wel erg kort door de bocht. Maar wat gaan jullie dan organiseren?

  • Jacqueline

    http://www.denhelderactueel.nl/06/07/2011/organisaties-willen-verbod-op-powerboatraces/

  • jezus

    Goh, maar ik ben het eigenlijk wel eens met die 'jezusfiguren".

    Genoeg leuke dingen te bedenken waar geen dier of natuur onder lijdt. Sommige mensen draven een beetje door. Er wordt helaas al genoeg asfalt in dit land gestort, en met de huidige regering gaan we hier vrolijk mee door, dus laten we de natuur die we hebben echt beschermen. En nu dus ook.

    Helaas, moet je een ander spelletje bedenken.

  • dta

    Ja maar jij loopt zo naar de zee hondjes toe………….