Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voor de blauwe lichten liefhebbers en nieuwschierigen....

• AmStaff

Zojuist, 2 ambulances, politie en Marechaussee die de weg af hadden gezet op de Kanaalweg ter hoogte van de Mosterdbrug.

Een vrouw was van 3 of 4 hoog gevallen/gesprongen (kerst is onderweg en de donkere dagen zijn er al dus zal het laatste hoogstwaarschijnlijk zijn).

Lange tijd werd ze gereanimeerd hoe de afloop is, geen idee.

Zo weet iedereen weer waarom er zoveel blauwe lichten door Den Helder heen ging tussen 17:30 en 18:00 uur…

• luana

Wat vreselijk zeg,hoop dat het mee valt voor de nabestaanden veel sterkte

• Sjaak v/d H

triest…

• tineke65

veel sterke toegewenst voor de nabestaande

• jerry

Vrouw springt van flatgebouw Kanaalweg

Gepubliceerd op 30 november 2007, 18:23

Laatst bijgewerkt op 30 november 2007, 18:27

DEN HELDER -

Een vrouw is vrijdagavond omstreeks zes uur overleden nadat ze van een flatgebouw aan de Kanaalweg was gesprongen.

Hulpdiensten hebben geruime tijd getracht de vrouw te reanimeren, maar gaven die pogingen uiteindelijk op. In verband met de zelfdoding is de Kanaalweg tussen de Prins Hendriklaan en de Weststraat enige tijd afgesloten geweest voor verkeer

• anita33

jeetje wat verschrikke;okl

wens de na bestaande erg veel sterkte

• Sd

De moeder van n meisje die bij de dekamarkt werkt in nieuw den helder als cassiere is het waarschijnlijk.Ze is opgehaald door de politie omdat haar moeder is overleden,1+1= waarschijnlijk 2.Echt verschrikkelijk!

• sunny

het was mijn zusje. jammer van de ongenuanceerde mening van je.

• sunny

bedankt voor je medeleven. groetjes van het zusje van deze mevrouw

• sunny

bedankt. ik heb nog vreselijk verdriet. het was mijn zusje/