Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mannenwinkel

  • Valerie

    Een winkel waar men mannen verkoopt is zojuist geopend en vrouwen kunnen er winkelen om een man te kiezen uit een groot aanbod.

    De winkel heeft 6 etages en hoe hoger hoe beter zullen we maar zeggen. Er is 1 maar: als je eenmaal voor een etage hebt gekozen mag je niet terug tenzij je het gebouw wilt verlaten…..

    Komt er een vrouw de zaak binnen stappen om een man te kopen, ziet ze het bordje bij de 1e etage:

    Etage 1: Deze mannen hebben een baan. Nou, denkt de vrouw, dat is beter dan m'n ex, maar wat zou er verder zijn?

    Ze gaat een etage hoger en leest Etage 2.

    Etage 2: Deze mannen hebben een baan en houden van kinderen. Super! roept de vrouw, maar wat zou hierboven dan zijn? Zo gezegd, zo gedaan.

    Etage 3: Deze mannen hebben een baan, houden van kinderen en zien er bijzonder goed uit. De vrouw begint haast te kwijlen en sprint de trap weer op.

    Etage 4: Deze mannen hebben een baan, houden van kinderen, zien er bijzonder goed uit en helpen met het huishouden. De vrouw kan het bijna niet meer aan en lijkt even als een blok te vallen voor het vooruitzicht. Heel aantrekkelijk, zegt ze, maar wat zou hierboven dan zijn?!

    Etage 5: Deze mannen hebben een baan, houden van kinderen, zien er bijzonder goed uit, helpen met het huishouden en zijn bijzonder romantisch. OH MIJN GOD !!!!! roept de vrouw uit, ik ben in de hemel !!!! Dan moet de 6e etage echt te mooi voor woorden zijn !!!

    Zo gezegd…..

    Etage 6: U bent bezoeker nr 3.445.473.333 op deze etage. Er zijn geen mannen op deze etage. Deze etage bestaat enkel als bewijs dat het onmogelijk is om vrouwen tevreden te stellen.

    Dank u voor uw bezoek en een prettige dag verder !!

  • anja

    dames wees dus gewaarschuwd als u deze winkel bezoekt hahaha

  • anita33

    ik nog denken wooooooooooooooww mannen weer niet :D

  • Juut

    hihi:D

  • tineke65

    valerie

    hij is superrrrrrrrr

    waar is die winkel

    mag je ook inruilen

    hahahaha

  • stuffie

    Binnen 8 dagen met bon.

    Hahahahaha

  • vanillaqueen

    Welnee meid,gewoon dumpen.Bij het grof vuil.Dan ben je er ook vanaf.meer mannen als kerken.hahahhahha

  • tineke65

    lol het word ook steeds erger hier lol

  • Visje

    pfff mannen praat me er niet van……nooit meer !!!!

  • Valerie

    Zeg nooit nooit ……………….lol