Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zomaar ff

  • inwonertje

    Zomaar ff een berichtje, omdat het zulk somber weer is…

    Maar laten we met zn allen hopen dat het weer heerlijk weer wordt van de week, en dat we weer worden opgeladen door het zonnetje…

    Waarschijnlijk zullen jullie wel denken, wat een onzinberichtje op het prikbord, maarja, doe het lekker toch..

    Het is gewoon niet leuk als de wekker gaat, en je hebt inmiddels al 2x gesnoozed, en je je bed uit moet omdat de dagelijkse verplichtingen al staan te roepen.. Kind uit bed, wassen, aankleden, eten en hup naar school brengen. Maar dan doe je de gordijnen open en wanneer je dacht dat je al rottig op stond, blijkt het ook nog eens te regenen… En je hebt 2 honden die je aan staan te kijken met een blik van “Ik heb ook geen zin vrouwtje maar moet toch echt plassen!!”

    Hup, kind naar school gebracht, en maar met de hondjes, zelf helemaal doorweekt als je thuis komt en je vloer is een complete chaos geworden omdat de mannen (lees honden) gezellig naar binnen zijn gestormd omdat hun ook niet van regen houden…

    Dan maar ff met een lekker bakkie koffie en droge kleding achter het computertje zitten en rustig aan beginnen met de rest van je dagelijkse dingen.. En maar hopen dat als je morgenochtend mag uitslapen en zo rond een uurtje of 5 of 6 voor de 1e x wakker wordt ook zo heerlijk de regen tikt op het dak en raam, zodat je je heerlijk kunt omdraaien met het gevoel dat je nog ff niet eruit hoeft… The End!

    (Wat ik al schreef, maakt mij niet uit als jullie dit onzin vinden maar vindt het gewoon leuk om af en toe te schrijven)

    Liefs Inwonertje

  • miep!

    weer een leuk verhaaltje maar zal ik je jarloers maken hihihih

    ik hoefde vanochtend niet door de regen naar school hier hebben ze al vakantie vanaf vandaag :D:D dus heb me wekker niet hoeven snoozen :P

  • inwonertje

    Dat is met recht jaloers maken…

    Maar ben blij dat jij met deze ochtend lekker zonder wekkertje mocht wakker worden….

    Fijne vakantie…

  • QM

    ik dacht vanmorgen, shit heb de wekker vergeten uit te zetten, tis toch zaterdag!!!!!!!!!!!!!Niet dus……………….:)

  • anita33

    ik werd wakkere gebeld door iemand van de belasting dienst super

    ach alles went behalve een vent daar wen je volgens mij niet aan :D

    op uitzondering daar gelaten :D

  • inwonertje

    anita,

    je hebt me overtroffen, belastingdienst als je wake-up call?? Nee das nooit fijn. En wat die vent betreft, zelfs de uitzonderingen krijgen na een aantal weken, maanden of jaren nog steeds zoiets van:“nope, je went nooit aan een vent”.

    Nu maar weer door de regen naar school om het kleine terroristje op te halen… Iedergeval nog wat zonnenschijn in huis…

  • tientje

    nou mijn vent wel hoor :):):)

  • QM

    nou laat ik gezegend zijn met zo,n uitzondering die geen mankementen vertoond, en ook geen kleine terroristjes in huis heb………………..met andere woorden, ik heb een heerlijke vent, en twee superkinderen………….;)

  • inwonertje

    Nou laat ik ff eerlijk zijn,

    Mijn mini terrorist is wel het zonnetje in huis, en ben nu zo'n 9 jr samen met mn vriend (nog steeds niet mn husband) maar hij doet alles voor me hoor, ben nu zwanger en ik hoef maar te knippen met mn vingers en hij is er voor me… En iedereen heeft wel eens wat van “dat had ik ff anders gedaan dan jouw..” Het blijven toch af en toe onbegrijpelijke wezens die mannen (denken ze ook over ons hoor)

  • Juut

    hahaha

    is ook zo … Mannen komen van Mars

    Vrouwen komen van Venus

    Is een boek, heeeeeeeel herkenbaar ;)