Zomaar ff een berichtje, omdat het zulk somber weer is…
Maar laten we met zn allen hopen dat het weer heerlijk weer wordt van de week, en dat we weer worden opgeladen door het zonnetje…
Waarschijnlijk zullen jullie wel denken, wat een onzinberichtje op het prikbord, maarja, doe het lekker toch..
Het is gewoon niet leuk als de wekker gaat, en je hebt inmiddels al 2x gesnoozed, en je je bed uit moet omdat de dagelijkse verplichtingen al staan te roepen.. Kind uit bed, wassen, aankleden, eten en hup naar school brengen. Maar dan doe je de gordijnen open en wanneer je dacht dat je al rottig op stond, blijkt het ook nog eens te regenen… En je hebt 2 honden die je aan staan te kijken met een blik van “Ik heb ook geen zin vrouwtje maar moet toch echt plassen!!”
Hup, kind naar school gebracht, en maar met de hondjes, zelf helemaal doorweekt als je thuis komt en je vloer is een complete chaos geworden omdat de mannen (lees honden) gezellig naar binnen zijn gestormd omdat hun ook niet van regen houden…
Dan maar ff met een lekker bakkie koffie en droge kleding achter het computertje zitten en rustig aan beginnen met de rest van je dagelijkse dingen.. En maar hopen dat als je morgenochtend mag uitslapen en zo rond een uurtje of 5 of 6 voor de 1e x wakker wordt ook zo heerlijk de regen tikt op het dak en raam, zodat je je heerlijk kunt omdraaien met het gevoel dat je nog ff niet eruit hoeft… The End!
(Wat ik al schreef, maakt mij niet uit als jullie dit onzin vinden maar vindt het gewoon leuk om af en toe te schrijven)
Liefs Inwonertje