Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ikke weer!!!

  • inwonertje

    Daar ben ik weer, en schrijf gewoon weer lekker een verhaaltje…

    Wordt niet zo'n sterk verhaaltje, maarja, je hoeft het niet te lezen..

    Heb ff de laatste berichtjes gelezen op het prikbord, en vond het wel een beetje humor gister van die fiets “net gestolen” maarja, dan zal ik wel een beetje rare humor hebben. Ik zag niet echt de kwaadheid erachter, was meer een inkoppertje in mijn ogen.. Tenzij diegene echt kwade bedoelingen had..

    Verder is het eigenlijk wel waar wat jullie reactie is op dat hele gedoe van msn.

    Heb nu net een paar weekjes een computertje, en het is eigenlijk te triest voor woorden maar ik ben geheel verslaafd aan dat ding..

    Maar aangezien ik hem nog maar een paar weekjes heb, kwam ik er gisteravond pas om 21.00 ofzo achter dat mn email van msn het niet deed..(ik was de hele dag vrij, dus had wel de tijd om te kunnen kijken hoor).

    Dus dat vond ik nog vrij redelijk van mezelf, aangezien jullie er allemaal een stuk eerder achter kwamen dat hij het niet deed….

    Ben wel een beetje een leek met de computertjes, want ik dacht echt dat het aan mezelf lag, want ik heb toch wel een bepaalde invloed op de technische dingen in mn buurt. Ze gaan meestal gelijk kapot als ik er alleen al nr kijk, dus ik had gisteravond ook zoiets van: “tja, moet je ook maar niet te lang achter zo'n computer zitten, je moet niet de goden verzoeken…”En toen las ik het regeltje in mn scherm, dat het niet aan mij lag en mn computer af moest melden en weer aanmelden,

    Wonder boven wonder deed hij het ook gelijk… Eurofie allom!!!

    Snel mn mail checken, tenminste, ik wist dat ik mail had, want dat gaf hij wel door, maar van wie??? tja, dat kon ik nu pas checken..

    Tot een paar weken hiervoor had ik dus als enigste gadget mn mobifoon… en als ik die een keertje vergat dan had ik al zoiets van, “als ik thuis ben, dan gelijk kijken of ik niet een smsje heb gehad, of dat iemand me heb gebeld” En wat krijg je te zien op je foontje, :“anoniem heeft gebeld, maar geen bericht achtergelaten” Vet irrri….!!!

    Maarja, om maar weer op de orde van de dag terug te komen, (weet eigenlijk niet wat dat is, so what!!)

    Het is weer een prachtige dag, we hebben er weer zin in (ik tenminste wel) en voor degene die het willen weten, (zo niet, dan nu oogjes dicht) Ik schrijf vd week weer ff een verhaaltje, en willen jullie mij hier niet hebben, neem dan maar contact op met de webmaster (wat een stoere naam eigenlijk he, kan ik ook een heel verhaal aan wijden…)

  • s0ezy

    Leuk hoe je schrijft en een positief geluid hier op het prikbord is nooit verkeerd dacht ik zo!

    Ga zo door…

    gr, Suus

  • Jowiri

    Ook ik geniet best wel van je “dagelijkse beslommeringen” verhaaltjes. Mag je van mij best een paar keer per week doen hoor ;) Even een “niets aan de hand” blogje. Lijkt hyves wel zo :)

    Jowiri

  • zuursel

    idd,zuurpruimen en hun reactie's zijn er al genoeg hier op dit bord

  • Juut

    lol:D

  • anita33

    ik vind het super :D

  • wilma

    Heerlijk om te lezen. Groetjes Wilma