Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

scootmobiel merk solo 380 te koop

  • poemba1

    mijn scootmobiel heb ik 4 maanden geleden gekocht ..heb die dus heel kort gehad maar door mijn ziekte red ik het te vaak niet om er zelf mee weg te kunnen daarom bied ik de scootmobiel te koop aan

    merk solo 380

    rijd super en doet het super!

    verzekerd t/m okt.2008

    zit zeil(blauw)bij..is ook net gekocht!

    accuoplader zit er uiteraard ook bij en alles werkt super!

    ik vraag er 300 euro voor.ze zijn erg duur in winkel /of bedrijf en gemeente verstrekken ze bijna niet …wie weet kan ik er iemand anders ‘'blij’' meemaken.ik was er blij mee maar kan nu toch vaak niet weg door mijn ziekte en vind dat zonde omdat die zo goed is!wie o wie?

    foto,s gemaild worden!

  • zuursel

    ik hoop dat je hem snel verkoopt.het is al lullig genoeg dat je hem om deze reden moet verkopen.

    suc6 ermee.

  • poemba1

    hallo zuursel

    dank je wel voor lieve berichtje

    ja ik hoop het ook want baal er best van.ik was echt blij dat ik hem kocht want kon er lekker op uit….dacht ik….. maar me moeiheid en me pijn overheerst teveel dus we doen alleen met rolstoel naar buiten maar dan moet ik wachten tot me man thuis is….

    gek genoeg klinkt het al je blij bent met hulpmiddelen maar tja dat is je enigste manier dat je buiten komt maar helaas is dit dus geen optie en vind het gewoon zonde terwijl ik nog iemand aders ‘'blij ’'kan maken.

    dus hoop dat iemand hem koopt…doet pijn maar ja soms zijn dingen niet anders.je bent ziek en je moet er mee dealen…geen keus!

    dank je wel

    gr sharon