Bedankt dames en heren voor de goede tips.!
Hij is namelijk al weer in werking, wat was het probleem…
even de accu eruit halen (je weet wel die in de laptop zelf zit) en dan later er opnieuw inzetten en ja hoor dan doet hij het weer.
Ik kreeg de tip van iemand met een DELL computer die ook wel eens in een x niks meer deed.
En voor de mensen die comentaar hadden over Lidl en dat je daar niks kan kopen dan alleen levensmiddelen omdat de rest niet goed zo zijn… Ga eens in je eigen omgeving kijken hoeveel van jouw vrienden en familiekring bij de Lidl ondergoed, autospullen,pc,schoenen,luchtbedden,linnengoed, pannen, tv's , dvd's etc. bij de Lidl hebben gekocht wat zullen jullie schrikken en ja als je geld teveel heb ga je niet naar de Leen Bakker maar naar Morris. Zo gaat dat maar niet iedereen is het zelfde de één heeft het nou wat beter dan de ander. Ik kan me daar zéér pissig over maken omdat ik juist werk maar omdat ik niet 3 kinderen van diverse mannen heb en daarom niet op me luie reet zit ,en omdat ik net boven een bepaalde lijn zit
met mijn salaris krijg ik geen subsidies en dus hou ik minder over dan die hand op houders. Ik wil trouwens wel benadrukken dat als je door ziekte niet kan werken je dat allemaal gun maar sorry lig je liever op je rug maak daar dan je beroep van en vraag er geld voor. Dan kost het de samenleving niet zoveel geld.
Zo dat voelde even lekker, even mijn hart gelucht.
Goldie