Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

medion Laptop / etc

• Goldflower

Bedankt dames en heren voor de goede tips.!

Hij is namelijk al weer in werking, wat was het probleem…

even de accu eruit halen (je weet wel die in de laptop zelf zit) en dan later er opnieuw inzetten en ja hoor dan doet hij het weer.

Ik kreeg de tip van iemand met een DELL computer die ook wel eens in een x niks meer deed.

En voor de mensen die comentaar hadden over Lidl en dat je daar niks kan kopen dan alleen levensmiddelen omdat de rest niet goed zo zijn… Ga eens in je eigen omgeving kijken hoeveel van jouw vrienden en familiekring bij de Lidl ondergoed, autospullen,pc,schoenen,luchtbedden,linnengoed, pannen, tv's , dvd's etc. bij de Lidl hebben gekocht wat zullen jullie schrikken en ja als je geld teveel heb ga je niet naar de Leen Bakker maar naar Morris. Zo gaat dat maar niet iedereen is het zelfde de één heeft het nou wat beter dan de ander. Ik kan me daar zéér pissig over maken omdat ik juist werk maar omdat ik niet 3 kinderen van diverse mannen heb en daarom niet op me luie reet zit ,en omdat ik net boven een bepaalde lijn zit

met mijn salaris krijg ik geen subsidies en dus hou ik minder over dan die hand op houders. Ik wil trouwens wel benadrukken dat als je door ziekte niet kan werken je dat allemaal gun maar sorry lig je liever op je rug maak daar dan je beroep van en vraag er geld voor. Dan kost het de samenleving niet zoveel geld.

Zo dat voelde even lekker, even mijn hart gelucht.

Goldie

• anita33

ben ff sprakelpoos goldie

maar ik herken het wel

• Goldflower

Was ik eigenlijk ook wel,na het lezen dat je bepaalde dingen niet moet kopen bij een winkel alsof dat niet goed genoeg is. Nou, laat ik je vertellen ik koop zelfs mijn kleren ook 2e hands. Ik verdien echt een goed salaris,maar vaste lasten ben ik gewoon 800 euro kwijt en dan komen nog de toeslagen etc. Ik hou 500 euro over en daar spaar ik ook nog van. Dus als ik dan een hele zak met kleding koop voor 45,00 ben ik erg blij. Want ja, wil ook graag op vakantie en natuurlijk als er een leuk concert is wil ik ook graag met vriendinnen mee.

Mvg, Goldie

• ¥ Lotje ­­¥

:) zo dat staat er Goldie . Maar ik maakte maar een geintje van sokken koop je bij de kippen boer . als ik dan kijk wat vroeger was en nu . Nu is het heel gewoon maar jaren terug kocht je . kip bij de kippen boer . de dagelijkse dingen zoals koffie en suiker ect. bij de kruidenier . Groenten bij de groente boer . . nu koop je net als jij zegt de pc bij de liddel……. Als die mensen die van vroeger nu eens terug kunnen keren die overleden zijn . schrikken ze zich te apenlazeres. wat nu allemaal ken.:D

• ¥ Lotje ­­¥

en oja vergeet wat . pfffffff.

Ik heb ook nog niet zolang een andere laptop. en dat ding deed het ook niet. was in een andere winkel waar ik anders altijd mijn spullen koop , op dat gebied . en zei al :: nou koop je ergens anders wat en dat apparaat doe het niet zie je wel haha……. Ik er ook mee terug en jawel daar moest ik ook even de batterij er uit halen . pfffff. zeg . Maar is dat wel normaal, dat men dat moet doen eigenlijk ?? Mocht je niet te dikwijls doen werd er bij gezegd.. !!!!!!!

• anita33

ik moet eht van 330 € per maand doen en 530 gaat naar de awbz

en van dat eerste bedrag gaan ook me vaste lasten er af en alles wordt maar duurder en duurder

ik spaar dan ook nog 2 keer waarvan in een bepaald jaar dat ik dat grote bedrag uitgekeerd krijg via de rvs

• zuursel

lidl en aldi prima spul,ook met medion is niks mis.

en idd je vraagt je wel eens af of je niet beter de luie @!#$ uit kan hangen.

en dan heb ik het niet over mensen die echt wat mankeren.