Dit jaar wou mijn dochter voor kerst graag een mobieltje.
Al die meiden op school hebben er haast 1 en als je een daggie weg gaat is het altijd handig om er 1 bij je te hebben voor als je elkaar kwijt raakt.
Bij Vodafone in de kroonpassage kocht ik een roze mobieltje met vlinders erop,van Sagem my c5-3,niet een duur mobieltje maar volgens de verkoper een goeie telefoon voor kinderen van die leeftijd.
Ik vroeg ook of hij sterk was,en de verkoper zei dat het een goede telefoon was.
Mijn dochter was er heel blij mee.
Maar vaak deed ze hem niet om naar school,maar als we weg gingen had ze hem bij haar.
Een paar keer nam ze hem mee,niet altijd.
Ze was er zuinig op.
Op een gegeven moment kon ze niet meer opladen.
En ze is toen met haar mobiel naar de winkel gegaan tenslotte had ze 1 jaar garantie.
Hij werd ter reperatie verzonden,
De plek waar je moet opladen was beschadigd.
Terwijl mijn dochter er zuinig op is.
Dan moet dat eerder geweest zijn in de winkel.
We hebben drie keuzes van de winkel gekregen.
1:hij valt buiten de garantie,95 euro reparatie kosten,telefoon was 42,01
2:ongemaakt voor 35 euro terug laten sturen
3:ze hem weg laten gooien.
18 december gekocht.
19 februari weg gebracht.
Geen andere keus was er.
Kan dit of niet?
En voor de 1 is het misschien maar 42 euro.
Maar voor de ander is dat veel.
Vodafone bied niks aan.
Je mag het uitzoeken.
Het is jouw woord tegen die van hun.
En je hebt pech.
Ze verdienen genoeg.
Ik ben benieuwd naar jullie mening hier over.
Grtjes