Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leuk zo'n kerstkadootje van Vodafone

• troetelbeertje

Dit jaar wou mijn dochter voor kerst graag een mobieltje.

Al die meiden op school hebben er haast 1 en als je een daggie weg gaat is het altijd handig om er 1 bij je te hebben voor als je elkaar kwijt raakt.

Bij Vodafone in de kroonpassage kocht ik een roze mobieltje met vlinders erop,van Sagem my c5-3,niet een duur mobieltje maar volgens de verkoper een goeie telefoon voor kinderen van die leeftijd.

Ik vroeg ook of hij sterk was,en de verkoper zei dat het een goede telefoon was.

Mijn dochter was er heel blij mee.

Maar vaak deed ze hem niet om naar school,maar als we weg gingen had ze hem bij haar.

Een paar keer nam ze hem mee,niet altijd.

Ze was er zuinig op.

Op een gegeven moment kon ze niet meer opladen.

En ze is toen met haar mobiel naar de winkel gegaan tenslotte had ze 1 jaar garantie.

Hij werd ter reperatie verzonden,

De plek waar je moet opladen was beschadigd.

Terwijl mijn dochter er zuinig op is.

Dan moet dat eerder geweest zijn in de winkel.

We hebben drie keuzes van de winkel gekregen.

1:hij valt buiten de garantie,95 euro reparatie kosten,telefoon was 42,01

2:ongemaakt voor 35 euro terug laten sturen

3:ze hem weg laten gooien.

18 december gekocht.

19 februari weg gebracht.

Geen andere keus was er.

Kan dit of niet?

En voor de 1 is het misschien maar 42 euro.

Maar voor de ander is dat veel.

Vodafone bied niks aan.

Je mag het uitzoeken.

Het is jouw woord tegen die van hun.

En je hebt pech.

Ze verdienen genoeg.

Ik ben benieuwd naar jullie mening hier over.

Grtjes

• Jowiri

Mijn ervaring met die telefoonwinkels, is dat ze maandelijks een nieuw blik onervaren verkopers opentrekken. Kijk maar eens hoe vaak er personeel gevraagd wordt.

Probeer het eens via kieskeurig.nl oid.

Succes! Jowiri (en het er niet bij laten zitten hoor)

• simone

Of bel gewoon eens naar vodafone?

• Sjaak v/d H

Garantie tot de deur winkels zijn het…

Heel erg lullig en dan nog zoveel geld vragen om hem ongerepareed terug te sturen.

Ik vind dat het ding gemaakt moet worden.

Een oplossing heb ik jammergenoeg niet voor je.

• anita33

ik heb nooit problemen bij hun eigenlijk en vind het eigenlijk onbeschoft garantie is garantie klaar daar hebben zij zich aan te houden misschien een idee voor rardar?

sterkte

• muts

Heb je bon en doos nog, zo ja, bel hoofdkantoor en vertel het verhaal.

voor telnr vodafone:

Met een mobiel bel je: 1200

Met vast toestel: 06 54 50 01 00

Succes

• inwonertje

Ik heb zelf ook in een winkel gewerkt, waar veel reparaties werden aangeboden, (technische middelen dan, maar maakt niet uit)

maar wat ook heel vaak helpt, is echt op je strepen gaan staan en goed de waarheid vertellen wat je hier ook hebt gedaan, en dat je de bedrijfsleider wilt spreken, en zo niet, of je krijgt een assistent, dan rechtstreeks aan hun het telefoonnummer van hun hoofdkantoor vragen. Dan reageren ze geschrokken en zijn ze bang dat hun op hun kop krijgen van de vestigingsmanager…

Vaak verhelpt dit al het hele probleem en kan je zo een leentoestel krijgen, terwijl je dochter haar mobieltje wordt teruggestuurd..

En mocht dat niet werken, kan je altijd bellen of mailen met RADAR of Consumentenbond…. (schrikken ze ook erg van trouwens als je dat zegt)

Ben benieuwd naar de afloop, laat je het even weten??

Groetjes van Inwonertje

• AmStaff

Plaats je vraag op http://www.prikpagina.nl/list.php?f=844 (advocaten prikpagina) daar kunnen ze je uitstekend voorzien van raad en nog gratis ook.

Ik gok erop dat Vodafone de telefoon gewoon kosteloos moet vervangen, maar nogmaals op dat prikbord kunnen ze je voorzien van raad en advies.

Suc6

• mirella

ik heb ook veel problemen met vodafone gehad en snap je helemaal.

bel eens naar het hoofdkantoor en haal daar je gelijk.

zeg er mede dan bij hoe hun winkel draait hiero.

veel geluk ermee

• psje

Ook ik had problemen met een toestel van Sagem, binnen 2 weken al. In de papieren die bij het toestel zitten, zit ook een email adres van Sagem, ik had ze erover gemaild en kon het toestel opsturen, met allerlei gegevens erbij en het garantiebewijs (kopietje). Binnen 5 werkdagen was het toestel weer terug, je bent alleen de kosten kwijt voor het opsturen ( 6 euro 20 of zo). Maar gezien de mogelijkheden die jou geboden worden, is dat misschien wel de beste optie?? Bij dit toestel werd een update gedaan en nu werkt het weer goed. Succes!