Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leuk zo'n kerstkadootje van Vodafone

• feetje

het is ronuit belachelijk ,het gaat niet eens om het bedrag die je betaald je mag verwachten als je iets koopt dat het toch een jaar mee gaat

en als het oplaadpunt stuk is…. alsof een kind hierop gaat kauwen,of er iets in gaat proppen

geloof er niet in

ik zou toch als ik jouw was gewoon nog ff door gaan met zeuren

stuur een brief naar het hoofkantoor van vodafon

consumentenbond etc

• Tas

Ik heb hetzelfde toestel voor mijn dochter gekocht.

Als ie helemaal leeg is, en je wilt m gaan opladen, lijkt t alsof ie t niet doet, maar je moet m er gewoon in laten zitten, en na n half uur ofzo gaat ie vanzelf wel opladen.dit komt denk ik als ie echt helemaal leeg is gelopen, wat bij mijn dochter altijd gebeurd omdat ze m gewoon laat liggen op haar bureau zonder te gebruiken.

Misschien dat ie dus toch niet echt kapot is, maar dat jij denkt dat ie niet oplaad, maar moet je gewoon langer wachten.(ik zeg niet dat dit zo is,maar t kan;), ik dacht namelijk ook dat die van mijn dochter niet meer oplaadde, maar na n tijdje springt ie vanzelf aan en gaat ie opladen)

• Rick

oké, dan kan zijn, maar dat neemt niet weg dat vodafone uberhaupt de plicht heeft om binnen de garantie termijn een kosteloze reparatie uit te voeren.

en met die smoesjes van , dat heeft uw dochter zelf gedaan,of, verwijtbaar slecht onderhoud, komen ze echt niet weg, want de bewijslast ligt bij hun, om het hard te maken…Want zo'n telefoon is een gebruiksvoorwerp, dus dan kun je gebruikerssporen verwachten!!!

Je staat in je recht hoor!!!

• troetelbeertje

Bedankt voor jullie reacties.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het belachelijk vindt.

Daardoor voel je je toch sterker.

En ga dus ook zeker het hoofdkantoor bellen en anders andere stappen nemen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Grtjes

• Joom

Zal ik wel weer de enige zeur zijn, maar het oplaadgebeuren is beschadigd, en daarvoor werkte het wel, ligt dan dus wel degelijk aan je dochter en niet aan Vodafone, wettelijk gezien heb je een jaar garantie, maar niet op dit soort zaken, ze zal er toch wel iets te lomp mee omgegaan zijn, anders had het niet stuk gegaan.

• troetelbeertje

Ik heb veel ervaringen met telefoons,en die zijn nooit zo kort meegegaan als deze telefoon.

Deze telefoon is zeker geen aanrader.

Tenslotte is hij misschien bij elkaar 3 keer opgeladen.

En op een nette manier,maarja hoe bewijs je dat nou.

Het is altijd heel makkelijk om de klant de schuld te geven,en als klant heb je dan ook geen poot meer om op te staan.

Wat ik gewoon heel belachelijk vindt is dat Vodafone je drie keuzes geeft.

Terwijl het je eigen gekochte toestel is.

Als je niks betaald ben je hem gewoon kwijt.

En wat doen hun er mee????

Weer gemaakt en al in de winkel leggen????

Ik vindt het heel jammer dat Vodafone deze service geeft.

Kijk had ik die telefoon nou al een jaar ofzo,maar nee hij is 2 maanden oud.

Amper gebruikt.

Op deze manier kan je mensen makkelijk garantie geven.

Tenslotte is het garantie tot de deur.

Want wie zegt dat dat het werkelijke probleem was.

Je kan het door een ander niet meer laten na kijken.

Tenslotte kost dat je 35 euro.

Het is ontzettend jammer,en ik geef niet op,tenslotte moet er gewoon een nieuw toestel komen voor mijn grietje.

Ik hou jullie op de hoogte.

Grtjes

• Jowiri

Je zou er ook nog even naar kunnen laten kijken door die meneer op de markt in Den helder. Hij staat aan de kant van de Schlecker. Die is namelijk ook erg handig! En daarbij nog erg vriendelijk ook.

Jowiri

• anita33

ik hoop dat je maandag naar hun kantoor gaat bellen dit zou niet mogen eigenlijk

weet je de naam nog niet dat je het hier neer moet zetten maar dna kun je zeggen van meneer huppelkutje ofzo die zei dat en dat snap je wat ik bedoel

succes en hou ons op de hoogte

gr. anita

• Juut

gaat ie lekker JOOM?

last van een weekend-humeurtje???

• troetelbeertje

Ik zou jullie nog even laten weten hoe het zou aflopen met het mobieltje van mijn dochter.

Iets wat ik nooit verwacht had is gebeurd.

Vodafone heeft mij een mail gestuurd.

Ik denk dat ze het berichtje hier of op een ander prikbord hebben gelezen.

Nadat ik de gegevens naar hun had toegestuurd werd er telefonisch contact met mij opgenomen.

Deze man was heel vriendelijk en wou graag een oplossing zoeken voor het probleem.

Om een verhaal kort te maken.

Mijn dochter mocht een nieuwe mobiel uitzoeken rond de prijs van haar oude mobieltje van Vodafone.

Ik en mijn dochter zijn ontzettend blij.

Deze week nog wordt de nieuwe mobiel naar ons huis adres verzonden.

Natuurlijk is het jammer dat ze eerst moeilijk deden.

Maar ik ben heel blij dat Vodafone toch de service uiteindelijk gaf die een klant verdient.