Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

FLESSEPOST/MARKTPLAATS

• Joom

Ik dacht even dat ik op flessepost en marktplaats was belandt!!!!! Wat een aanbiedingen allemaal weer op het prikbord……

• Jowiri

Joom, op dit punt ben ik het met je eens. Ook ik heb me er schuldig aan gemaakt met die plastic beestjes, maar die babyuitzet 12x was wel een hoogte (of diepte) punt deze week :(

Jowiri

• Juut

hey Jo ben je op de pc? ik zag je niet …………..wou ff babbelen

• bloem99

oke

wat moet er dan op het prikbord gezet worden????

geeft eens een voor zetje……………

• wilma

Flessepost/marktplaats is er om dingen te kopen of verkopen. T prikbord is er om alle andere dingen te vragen of je mening over te geven en soms heerlijk te zeuren(als t maar niet persoonlijk word ) Inkoppertje ?? Wie is van plan om morgen naar t paasvee te gaan ?? Groetjes Wilma

• Jowiri

Wilma, waarom word dat eigelijk op een doordeweekse dag gehouden? Ik ben er nog nooit geweest, kom oorspronkelijk ook niet uit deze buurt vanzelf….maar ik begrijp dat het vooral één groot feest is. Dan kan dan toch beter in het weekend gehouden worden?

Of is iedereen vrij op donderdag?

• joany

jammer dat t weer niet echt mee zit eigenlijk :(

vorig jaar hadden we genoeg aan n shirtje…:)

• joany

maar al met al, mag je gerust hier dingen vragen en “wegdoen” hoor, tis nooit hier anders geweest en alles tot betrekking tot DH is toch oke…wie wil dr nu geen oppas, werkster, je “troepjes” wegdoen etc, tis geen spam toch???

• Rick

Ik heb nu net een paar keer de huisregels door gelezen, en er staat niet in dat een oproepje om iets aan te bieden niet toegestaan is!! Dus ik denk dat sommige mensen even vergeten wat een “prikbord” eigenlijk is: een plaats waar je ALLE soorten berichtjes op neer prikken kan, zolang het maar binnen de grenzen van het fatsoen blijft en het geen reclame of spam is….

Dus waarom mensen zich er nu zo aan storen??? Geen idee, je hoeft die berichtjes immers niet te lezen…

Ik heb er in ieder geval geen probleem mee , het is immers toegestaan.

• lydia

haha, ja het is geen; onzin-berichtjes bord…. Er mag soms best een handige advertentie op staan, al zet ik er 100 op.