Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Respect

• wilma

Zijn er nog mensen met respect voor andermans mening ??Ik weet dat ik nu een hoop kommentaar kan verwachten maar t moet me even van t hart dat t de laatste tijd erg grof word hier op t prikbord ,en dan vooral mensen die ook nog eens aangeven elkaar niet te kennen!! Assertiviteit is iets heel anders dan maar lukraak mensen beledigen of onderuit halen. En mee waaien met alle ( sterke) winden is wel heel laf. Jammer hoor we zouden elkaar juist in veel dingen kunnen aanvullen.Ik ben vredesactiviste maar gewoon iemand uit Den helder die genoeg heeft van deze kleine oorlogjes ,we hebben dr al genoeg toch ?? Ik geniet gelukkig wel van alle leuke stukjes en gedichtjes ,dus blijf gewoon lezen !! Met vriendelijke groet: Wilma

• stad-alkmaar

je heb wel gelijk.

• vuurtorentje

ik heb juist de indruk dat heel veel mensen elkaar hier dus juist wel kennen!

dat maak je wel op uit de stukjes en de soms slijmerige reacties naar elkaar toe.

dat doe je niet als je elkaar niet kent.

en dit maak ik ook bijv. op uit 1 van de reacties hier van iemand naar een andere prikker toe van;

ik zag je nog ramen staan te lappen.

het is hier 1 kliek.

en nieuwe mensen, die geen insiders zijn. komen er niet tussen.

wilma , ik ben het dus helemaal met je eens!

• AmStaff

Wat een eensgezindheid ;)

• wilma

Wie de schoen past ……………………………………….

• AmStaff

……………………………………………………….. heeft geen last van zere voeten

• luana

Helemaal mee eens,het is hier een en al vriendjes kennen elkaar,prikbord,als je niet met bepaalde personen eens bent ,krijg je meteen de hele kliek over je heen.

• zuursel

idd,helemaal mee eens slijm slijm.

je mag hier van bepaalde mensen niet kritisch zijn,of vragen stellen waarom.

je word voor iets uitgemaakt,en als je dan om een motivatie vraagt krijg je geen antwoord.(slijmbal 33 )

• anita33

goh de enige die ik hier echt ken zijn soezy, jowriri, juut en meus en tineke45

dus de rest ken ik alleen via het prikken maar wat verstaan jullie onder me kaar kennen

en zuursel ik vind je een zielig persoon omdat je soms gewoon echt vervelend uit de hoek kana komen ookal is dat misschien jouw mening respecteer mijn mening dan ook over jou ik moet van jou toch ook dingen incaseren

over slijmbal gesproken vriendjes politiek hier :D

• zuursel

die mening mag jij hebben,en als jij het vervelend vind is mijn dag helemaal top.

alleen ik val niemand persoonlijk aan,ik beledig niemand,ik scheld op niemand dus wat is jou probleem?

mocht ik iemand wel uitgescholden,beledigd enz hebben laat het dan maar even zien.dan bied ik persoonlijk mijn excuses aan.

mvg Zuursel