Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Respect

• zuursel

mag ik mij wel degelijk storen aan jouw irritante, arrogante en idote gedrag op dit prikbord.dit zijn jou woorden hoor,je spreekt jezelf constant tegen.

• muts

ok zuursel, als jij iemand flapdrop enz noem is dat geen beledegen? En voor dat je vraag wie ik ben? Als ik geen rede heb om te reageren doe ik dat niet. Hier reageer ik dus wel, juist om wat wilma aangeef, kom ik bijna nooit meer op deze prikbord. Inplaats van reageren op een normale manier op een vraag, komen de raarste dingen op prik.

Voordat iemand vraag: ja ik woon nog steeds in buitenland, maar lees nog vaak de prik.

• lemmohtoolk (lem)

Dan weet ik nog niet wie zich tegenspreekt…

Ik kreeg net te horen dat ik nog nooit gesignaleerd ben hier, en na 3 reacties spreek ik mij al constant tegen.

Nieuwe Poll? Snelste persoonlijke tegenspreker? ;-)

• zuursel

Moet voor zuursel en zn grote bek #@% geen probleem zijn!

wie begint er hier grof te worden?ik heb het altijd redelijk netjes gehouden,maar datv is jou waarschijnlijk ontgaan

• miep!

geweldig echt voor al op een saaie regen achtige zondag als deze!!

:D

• inwonertje

De reacties houden je wel scherp, om vooral geen dubbelzinnige opmerkingen te maken, geen spelfouten enz. Daar wordt je gelijk op afgerekend…

Ik zet ook bij mn berichtjes dat ze het niet verplicht zijn om te lezen en ook niet verplicht zijn om te reageren, dus als ze dat wel doen dan kan dat met RESPECT.Ik neem aan dat ieder oud en wijs genoeg is (let op, hier komt een opmerking over!!) om dat te begrijpen.. Er is iedergeval genoeg reactie op dit topic..

Maakt veel los bij de medemens..

• lemmohtoolk (lem)

Waarheid kan zo nu en dan hard zijn.

Grote bek kan zich ook uiten in continue een ander in een hoek proberen te drijven. Overal een degenererend antwoord op moeten geven, enz.

En, voor jouw info, er ontgaat mij heel weinig.

• zuursel

zou een optie zijn,ik zou zeggen starten die poll

• cristha

Dit is lekker als saai op de bankhangen en tv kijken lig hier helemaal vlak.

• lemmohtoolk (lem)

Als ik tog kontinu spellvouten zou wilen maacken, dan iz dad niet aan een ander om te beordeelen.

Niet iedereen is goed in de Nederlandse taal. Moet je RESPECT voor hebben.