mag ik mij wel degelijk storen aan jouw irritante, arrogante en idote gedrag op dit prikbord.dit zijn jou woorden hoor,je spreekt jezelf constant tegen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsok zuursel, als jij iemand flapdrop enz noem is dat geen beledegen? En voor dat je vraag wie ik ben? Als ik geen rede heb om te reageren doe ik dat niet. Hier reageer ik dus wel, juist om wat wilma aangeef, kom ik bijna nooit meer op deze prikbord. Inplaats van reageren op een normale manier op een vraag, komen de raarste dingen op prik.
Voordat iemand vraag: ja ik woon nog steeds in buitenland, maar lees nog vaak de prik.
De reacties houden je wel scherp, om vooral geen dubbelzinnige opmerkingen te maken, geen spelfouten enz. Daar wordt je gelijk op afgerekend…
Ik zet ook bij mn berichtjes dat ze het niet verplicht zijn om te lezen en ook niet verplicht zijn om te reageren, dus als ze dat wel doen dan kan dat met RESPECT.Ik neem aan dat ieder oud en wijs genoeg is (let op, hier komt een opmerking over!!) om dat te begrijpen.. Er is iedergeval genoeg reactie op dit topic..
Maakt veel los bij de medemens..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?