Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Respect

• Juut

wat is er zo jammer dan aan een '“gezellig”" kliekje ?

dat gezeik heen en weer ach daar moet je doorheen prikken ( leuke woordspeling trouwens ) ..

het enige wat mij irriteert zijn bedrijven die hier reclame maken, en dat mensen kwetsende dingen neerzetten over mede-prikkers ..

that's it

• vuurtorentje

gezellige kliekjes, dat kun je toch op msn ofzo. doen.

of maak een afspraak met elkaar, en babbel daar bij.

waarom moet dat hier op het prikbord?

of zijn jullie in het echt eigenlijk helemaal niet zo gezellig en close met elkaar als dat anita doet voorkomen?

• anita33

zo das een lang stuk om te lezen heb eerlijk gezeggt me rot gelachen bepaalde berichtjes voelt meteen een stuk prettiger

en zuursel het is al een poosje terug hoor waar ik op doelde ik heb nu zoiets ik ga geen ouwe koein uit de sloot trekken dat heeft toch geen zin het zou dan weer zo,n ja en nee spelletje kunnen worden en daar wil ik voor waken ik vind je nu veel leuker en gezelliger prikken :D

kop op met elkaar

life goes on

• Juut

tuurlijk zijn we in het echt helemaal niet gezellig, we zijn allemaal sjaggerijnige huisvrouwen die de hele dag niks anders te doen hebben dan hier op het prikbord rondhangen…

en msn wat is dat ?

• simone

Maar waarom meteen weer dat kus, kroel, knuffel nou, het is toch helemaal niet verkeerd als iedereen eens op een druilerige zondagmiddag opsomt waar ze zich aan irriteren?

Dat kliekjes gedoe is voor het kliekje inderdaad geen probleem en ik vind het ook echt niet altijd erg.

Soms irriteer ik me wel aan het “hallo suus, kus, knuffel, kroel, bla bla”. (niet om suus, gewoon als voorbeeld)

Ik lees hier voornamelijk om te zien wat er leeft in Den helder en het is helemaal niet erg om af en toe iets te lezen over iemand, een geboorte, een verjaardag of weet ik wat, soms vind ik het ook leuk om te lezen maar teveel van dat knusse gekeuvel vind ik soms best wel eens irritant vooral omdat het soms behoorlijk incrowed is en er nog wel eens van die opmerkingen staan als “je weet wel wat ik bedoel, of je weet wel waar ik het over heb toch?”, dan denk ik bel elkaar lekker of stuur een mail of zo.

Zelfde met al die aanbiedingen, Ik heb het zelf ook wel eens gedaan maar naar mijn mening word het gewoon teveel af en toe, we hebben om de hoek de 0223markt en de flessenpost, ook kun je nu in de rechterhoek een aantal advertentie's zien.

Naar mijn mening is het gewoon te veel.

Dat, en de rare manier van het beheren van dit prikbord maakt dat ik hier veel minder lees en meepost dan voorheen.

Zooo ik ben zal me weer terug trekken en jullie gezellig verder laten, ik wilde het gewoon even kwijt.

• dwaaloog

ik vind ongeacht of je iemand kent je respect moet tonen

voor een ander.

• Margriet77

Ik ben het er mee eens dat je elkaar niet af moet maken om het afmaken zelf, maar ik vind ook dat je iemand best mag aanspreken op z'n gedrag, wat niet wil zeggen dat diegene er dan ook wat mee hoeft te doen hoor, iedereen is anders en dat vind ik nu juist zo leuk van het prikbord, en verder lach ik me rot om deze hele discussie, is toch geweldig?! Volgende keer hebben we het weer over pasgeboren lammetjes en hoeveel paaseieren we gevonden hebben, moet kunnen toch?

• anita33

ui respect voor de beheerders en beheersters en vooral voor ons is dit een respectvolle einde discussie :D

• cristha

Zo wou je weer het laatste woord hebben.

En waar was je tijdens de discusie toen was je ineens stil.

En nu de storm over is geraast geeft spuit elf weer modder

• anita33

sinds wanneer moet of mag ik hier verantwoording afleggen?

jullie stormen toch en ik was er inderdaad niet nee so what?

ik had wat anders te doen zoals huishoudelijke taken enz