Maar waarom meteen weer dat kus, kroel, knuffel nou, het is toch helemaal niet verkeerd als iedereen eens op een druilerige zondagmiddag opsomt waar ze zich aan irriteren?
Dat kliekjes gedoe is voor het kliekje inderdaad geen probleem en ik vind het ook echt niet altijd erg.
Soms irriteer ik me wel aan het “hallo suus, kus, knuffel, kroel, bla bla”. (niet om suus, gewoon als voorbeeld)
Ik lees hier voornamelijk om te zien wat er leeft in Den helder en het is helemaal niet erg om af en toe iets te lezen over iemand, een geboorte, een verjaardag of weet ik wat, soms vind ik het ook leuk om te lezen maar teveel van dat knusse gekeuvel vind ik soms best wel eens irritant vooral omdat het soms behoorlijk incrowed is en er nog wel eens van die opmerkingen staan als “je weet wel wat ik bedoel, of je weet wel waar ik het over heb toch?”, dan denk ik bel elkaar lekker of stuur een mail of zo.
Zelfde met al die aanbiedingen, Ik heb het zelf ook wel eens gedaan maar naar mijn mening word het gewoon teveel af en toe, we hebben om de hoek de 0223markt en de flessenpost, ook kun je nu in de rechterhoek een aantal advertentie's zien.
Naar mijn mening is het gewoon te veel.
Dat, en de rare manier van het beheren van dit prikbord maakt dat ik hier veel minder lees en meepost dan voorheen.
Zooo ik ben zal me weer terug trekken en jullie gezellig verder laten, ik wilde het gewoon even kwijt.