Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verwijdering van prikbord

• zee

RAAR !!!!!!!

ik plaats een waarschuwing op het prikbord aangaande KCR (klantenservice Container Reiniging) en deze is verwijderd, ik hou mij aan de spelregels dus waarom?????

• Juut

ja hoor, ook gek!

alles mag en juist dát wordt weg gehaald :(

• zuursel

idd vreemd,zou de webmaster aandelen in dat bedrijf hebben?

• Roberto

Gemeente waarschuwt voor rolbakreinigingsbedrijf

Gepubliceerd op 15 maart 2008, 17:25

DEN HELDER -

De gemeente Den Helder waarschuwt inwoners voor mogelijk valse informatie van het afvalbakschoonmaakbedrijf Klantenservice Containerreiniging uit Oud-Beijerland.

Dit bedrijf, waarover op websites veel wordt geklaagd vanwege wanprestatie, probeert in Nieuw Den Helder en met name omgeving Clematisstraat klanten te werven. Dat zou gebeuren met de melding dat de gemeente haar inwoners sinds 1 januari verbiedt om zelf op straat de afvalbak schoon te maken. ,,Dat is niet waar'', aldus een woordvoerster.

• simone

Onze site god verlaagt zich niet tot een uitleg aan zijn minderwaardige onderdanen.

Belachelijk inderdaad en waarom niet een korte uitleg, mensen weten waarom er iets weg is en zullen er bovendien minder snel een nieuw topic over openen.

Maar goed… respect he ;)

• tientje

neeeeeeee niet weer 108 reacties ;)

• wilma

Beste Tientje ,het zijn er een paar meer hoor ,ha:Dha:Dha:Dha:Dha:Dha:Dha:Dha:D Hartelijke groeten van Wilma

• tientje

nog meer whaaaaaaa;) ;);)