Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jong Ratje Gezocht

• Margriet77

Beste allemaal, wij zoeken ‘n jong tam ratje, het liefst uit ’n gezin en niet uit ‘n dierenwinkel omdat een ratje uit ’n gezin vaak veel meer in aanraking is geweest met mensenhanden en daardoor veel tammer te maken is. Heeft u een nestje of kent u iemand? Laat het me weten!

Alvast bedankt en een fijn pasen!

• anita33

jowiri heeft ratjes misschien kun je via haar iets regelen ?/

• Jowiri

Aniet, dat zijn geen jónge ratjes meer. Maar wel tam, 3 stuks én een ferplast hok van 1x1x1 meter bomvol speeltjes ;)

• AmStaff

Als je ff wacht kan je ze straks zo van de straat plukken ;)

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3573469/_Zwarte_rat_rukt_op__.html

• Margriet77

Bedankt voor het meedenken AmStaff :) maar ik ga toch liever voor een tam (niet levensbedreigend ziek) ratje. Jowiri, hoe oud zijn je ratten?

• anita33

hey jow het was goed bedoeld he :D

ik dacht gewoon gelijk aan jou meis

• Jowiri

Margriet, ze zijn een jaar, en nu mag mama (ik dus) ervoor opdraaien ipv. de kinderen. En zo'n kooi is gewoon veel werk, ondanks het speciale hoektoilet wat erin zit.

Je kan ook gewoon vrijblijvend een keertje langskomen hoor, zonder verplichting.

• Juut

en ze zijn erg lief, die ratten van Jowiri..

en Aniet, niet akelig bedoeld hoor maar Jowiri is zelf vrouws/mans genoeg om te reageren ……………

• Margriet77

Hey Jowiri en de rest, bedankt voor de reactie's, we zijn voorzien! De nieuwste aanwinst is een vrouwtjes-rat die (nog niet, maar in de hopelijk nabije toekomst) luistert naar de poëtische naam: “Kees” met dank aan mijn dochter (4 jaar, so who can blame her ;) )

• Margriet77

Bedankt voor je reactie, we posten hem precies tegelijk!