Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ajax weer onderuit

• Joom

Ben wel benieuwd hoe mensen over het wel en wee van ajax denken, ze (ajax-fans) blazen nl. heel hoog van de toren, maar als ze verliezen hoor je niemand meer.

• stad-alkmaar

ttp://i93.photobucket.com/albums/l73/stad-alkmaar/1621.jpg

• stad-alkmaar

• anita33

ajax en onderuit tja dat heb je he met schoonmaak middel

gelukkig ben ik niet meer zo,n voetbal fan maar vind eht elftal nog leuk om naar te kijken en scheldend op de scheidsrechter :D

• Ray

Beste Joom,

Ik ben een ajaxfan maar heb jij mij wel eens hoog van de toren horen blazen? Nee, want je kent me niet.

Ik ben trouwens wel zo'n fan die gewoon durft toe te geven als Ajax slecht speelt. Ze speelde gisteren namelijk ook bagger. Kijk en er zijn altijd figuren die de schuld aan de scheids geven. Gisteren had ajax recht op die penalty maar omdat het Suarez was kregen ze hem niet. Ik vind dat erg slecht, een scheids hoort objectief te blijven.

Maar dat neemt niet weg dat Ajax zelf had moeten zorgen voor beter spel.

Het valt me trouwens wel op dat het wat Ajax betreft altijd “wereld”nieuws is. Wanneer was Feijenoord voor het laatst kampioen? En hoe zit het met die kaasclub?

• zuursel

opeens weinig ajax fans meer,maar het kan altijd nog erger.

ik ben namelijk AZ fan,vandaar dat ik nu nog zuurder ben dan anders hahahaha

• zuursel

hee slapjanus,het gaat nu over ajakkes en niet over AZ

• richard

alleen maar goed voor PSV die worden weer kampioen

• Joom

Sorry Ray, ben je 1 van de weinigen

• Jowiri

Voetbal…ik keek toendertijd alleen maar voor Hans van Breukelen :P:P:P