Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ajax weer onderuit

• QM

hihi ik naar John de Wolf………..;)

• Sjaak v/d H

Ajax is gewoon de beste met het mooiste voetbal. als het een keertje niet loopt, beginnen de meeste te mekkeren. En dan nog wel de zieltjes van de tegenstanders. die denken het gaat ff niet zo heel erg geweldig met Ajax, nu kunnen we zout in de wonden strooien.

Met dat laffe voetbal uit eindhoven zou ik nog geen eens kampioen willen worden. En de 010 die hoor je niet omdat het daar altijd al het niveau is van fc knudde.

AZ gun ik meer, ze verdienen ook veel meer, zekers met een wereldtrainer als van Gaal. Zonde dat die man niet terug werd gehaald naar Ajax want hij heeft nog steeds een Ajax hart.

Ook al halen we niet dit jaar de derde ster, dan wel volgend jaar of het jaar daarop. Eens pakken we weer het kampioenschap met het mooiste voetbal. Ajax rules.

• Joom

Kijk das een echte fan, haha. Wel vreemd als ajax de beste is, dat PSV al 3 jaar achtereen landskampioen is. Doet zeer he……

• anita33

geef mij de keepe van der sar maar ofzo of vroeger john de wolff maar nu vind ik john niet meer zo knap als vroeger

r

• Joom

?!?!?!?!?!?

• luana

Nee of jij nog zo knap bent als 33 jaar geleden,pffff

• richard

ajax kan alleen maar schoppen als ze achter staan het zijn net kleine kinderen

• AmStaff

Ajax is toch voetbal ? Voetbal wordt toch over het algemeen door mannen gedaan ? Waarom kijken mannen naar mannen, en dan ook nog naar mannen in korte broeken ? Iedere gezonde vent is een homofoob, althans bijna iedere, maar de gezonde mannen kijken wel naar mannen…..???!!!??? Wanneer komt er vrouwenvoetbal op TV ? Meer regulier dan nu, want dan zijn we op de goede weg, gezonde mannen die kijken naar vrouwen in korte broeken ;)

• tientje

geef mij maar jvc a1 staan onderaan maar maakt mij niet uit ;)