Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nijntje bedeltjes van de Bruna

• Natanya

Wie doet er niets met de bedeltjes van Nijntje, die we van de week in de bus hebben gehad samen met de folder van de Bruna. We willen er graag een slinger van maken voor onze dochter haar verjaardag.

We komen ze graag ophalen.

• carina

bij mij in de wierbalg zaten er mooi geen bedeltje bij hoor, zal de kranten jongen of meisje er wel hebben uitgehaald :-( jammer….

• Jolan

Bedeltje?? Heb ik ook niet gehad en ik woon in kruiszwin.

• Rick

ik woon in kruiszwin en heb hem wel gehad, zat ik een grote rode envelop van de bruna..

• Nancy1976

ik had hem ook niet gehad, zat in een ander zakje verpakt dus zal er ook wel uitgehaald zijn

• dwaaloog

je krijgt zon bedeltje als je voor 5 euro besteed bij de bruna uitgezonderd boeken

en tabak.je hebt alleen een folder gehad om 10 lege zakjes in te doen

voor een pluche nijntje

• Natanya

Ik woon ook in Kruiszwin, en bij ons zat de Bruna folder ingeseald in een rood hoesje, met daarin een gratis Nijntje ;)

Hoorde ook al van iemand dat die helemaal geen seal om die folder had…………….waarschijnlijk heeft die krantenbezorger nu een heleboel Nijntjes :S

• marcha01

Nou ik woon in de vogelbuurt en ook hier geen nijntje en geen rode envelop.

Ik trof de folders deze week ook aan, in een andere verpakking als normaal.

Maar nu snap ik wel waarom dat was…

• Juut

hier ook vogelbuurt, idd geen rode envelop met Nijntje :(

fijn zulke bezorgers ; en dan eind vh jaar weer bedelen voor een kerstcentje :( NIKS krijgen jullie !

ja , een kaartje terug ! hahaha

• AmStaff

LB!!!!