Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat ik nou weer tegen kom...

• Goldflower

Wat denk je, ben ik aan het kijken op een site… kom ik dit tegen! Hahhaah

Zeker een wraaklustige EX !!! Nou ja, beter dan je EX man neerschieten zoals in Deventer is gebeurd zullen we maar zeggen. Wat nog erger is dat ze in een antwoord op de vraag “wie wil er nou in Den Helder wonen” zei dat de Hartenstraat niet echt aan te raden is. Nou ik heb daar kennisen wonen en ik heb nog nooit zoiets gehoord.

Groetjes Goldie

Auteur: Emmie (207.234.209.—)

Datum: 23-02-2008 19:36

In Den Helder aan de Hartenstraat 28 1781 TB Den Helder staat een huis te koop voor de somma van € 114.500,- .

Dit is een waarschuwing voor mensen die evt intresse zouden hebben in dat huis, waar internet toch niet allemaal goed voor is…

Mensen kijk uit wanneer u er over denkt dit huis te kopen, het is een huis vol verassingen, en neem maar van mij aan dat u het dubbele kwijt zal zijn mocht u dit huis enigzins een beetje voor het oog aanschouwbaar willen maken

Om priveredenen laat ik maar in het midden op welke manier ik in relatie sta tot dit huis, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Hoogachtend,

Emmie

• Juut

tsssssss

• Juut

da's toch dat huis zonder buren?

• Goldflower

Hi Juut,

Ik zou het niet weten, ik ken die mensen niet …

Maar je zou op funda misschien kunnen kijken.

Groetjes Goldie

• Jowiri

Gold, ik vind dat je nu eigelijk hetzelfde doet als “Emmie”. Namelijk hier op het prikbord mensen waarschuwen. Je had ook de honden slapend kunnen laten, aangezien er geen uitleg vermeld staat.

Béétje lullig voor de verkopers.

• zuursel

slechte zaak wat hier gebeurd,die emmie kan wel meer zeggen.

• lemmohtoolk (lem)

Je kent de verkopers niet, en toch weet je dat er “slapende honden” zijn… Is het huis van jou?

• AmStaff

Half het centrum bestaat uit zulke huizen ;)

• Linlin

De Hartenstraat heeft een sociale kant, en een Asociale kant. Ik heb even op google gekeken omdat ik erg nieuwschierig ben omdat ik er vlakbij woon, maar ik kan je vertellen dat je daar echt niet wilt wonen hoor. het is aan de kant van de niet sociale kant laat ik het zo maar uitdrukken. veel overlast en noem maar op

• Jowiri

Nee ik ken heel die gasten niet. Ik woon ook nog maar ruim een half jaar in DH en ik weet niet eens waar die straat is :$

Maar met de slapende honden bedoel ik potentiële kopers. Zelf woon ik in 1 van de mooiste straten van de stad. Had Am mij niet gespot ;)