Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat ik nou weer tegen kom...

• bachus

echt niet

• AmStaff

Owh het was Bachus ;)

• ¥ Lotje ­­¥

Tis een ander manier van verkopen misschien, kan helpen met de verkoop :D:D:D

• suus

mischien is die emmie zelf wel een koper en wilt ze dat niemand over haar veel te lage bod gaat of zo, jarloerse ex lijkt me niet want dan deeld ze vast nog mee in de verkoopwaarde en wilt ze niets liever dan dat het huis verkocht word,toch?

• AmStaff

Toetsenbord kapot ???

• zuursel

zeker aan de verkeerte kant van de bar gestaan,en Arno alles maar alleen doen.

• lemmohtoolk (lem)

Als je buitenzit per definitie associaal vindt, weet ik niet wat sociaal is.

Want je bedoeld de linkerkant van de hartenstraat, daar zitten ze zomers altijd buiten…… Weet je nou wat het mooie is…. Links zitten ze maar met zn 4 en buiten……… Rechts MET 15 MAN. ELKE DAG!!!!!!

Dus als je de rechterkant (wagenstraat) sociaal vind, dan moet de linkerkant helemaal geen probleem zijn.

Dus voor je gaat oordelen over wel of niet sociaal………….

verhaal klok klepel

• Juut

kwil nie veel zeggen maar lemmo heeft wel beeeeeetje gelijk

• lemmohtoolk (lem)

Of je nou aan de linkerkant of rechterkant van de Nieuwstraat kijkt, dat maakt geen verschil. Het enige verschil wat er is, is dat aan de linkerkant (vanaf de gracht) maar 1 huisje staat. (nr28?) Aan de rechterkant is het net zo erg. Dus als we het dan hebben over de “sociale en asociale kant” dan moet dat niet blijken uit het buiten op straat zitten. Want als dat het geval is, is in mijn opinie de rechter kant erger. Daar zitten immers meer mensen (meer bier.. ;-)….

• Juut

dat zeg ik, je hebt wel een beetje gelijk..