Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Spoedje voetbalschoenen 31 en 36

• Jowiri

Voior woensdag zoek ik 2 paar voetbalschoenen. Er is schoolvoetbaltournooi, en nou komen ze met de geweldige mededeling dat ze voetbalschoenen aan MOETEN!

Dus: wie heeft er voor mij 2 paar te leen (31 en 36) of heeft ze staan voor een prikkie? Ik heb namelijk geen zin om voor een tournooitje dure schoenen aan te gaan schaffen.

• QM

zonde jow……….ik heb er net zaterdag een stel weggeven in maat 31!!!!!!!!!!!

• AmStaff

Nou daar heeft ze veel aan QM !!!! Dat is net zoiets als, ik zal het er ff lekker insmeren…. das pech maar ze zijn al weg…

• Valerie

Je zou eventueel ook bij Rataplan kunnen gaan kijken…succes !!!!

• QM

ja tuurlijk amstaff, gelukkig hebben we niet allemaal zo,n zieke gedachtegang zoals jij hebt, dus zal Jo van mijn echt niet aannemen dat ik het zo bedoel hoor………

• AmStaff

Nee maar zo komt het wel over QM, en daar hoef je geen griep voor te hebben ;)

• QM

tuurlijk, je gelijk zal je moeten halen…………..

• kapacha

Jowiri, je hebt mail.

• lemmohtoolk (lem)

Gelijk??? Voetbalschoenen bedoel je……..

• Jowiri

Geeft niets hoor QM :) En het gaat erom hoe het op míj overkomt (“Goh wel lief dat ze aan me denkt”), en niet hoe het bij Am overkomt (wat zal ik nu weer eens voor lullige opmerking plaatsen) ;)

Ik heb ondertussen een mail van Kapacha gekregen, en zal idd. ook even langs Rataplan gaan.