Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bach en bloesem therapie

• lemmohtoolk (lem)

AHHHH Anita en een Golden Shower……

Niet visualiseren.. Neeeeeeeeee

Doe ik het toch…

• lemmohtoolk (lem)

Nou dat van je oma hoop ik toch niet…. Je mag in nood ook mijn “ pareltjes” wel gebruiken hoor ;-)

• AmStaff

Hoe zou het zijn zonder Wikipedia ???

Ja Jowiri zo leer je elke dag weer iets bij ;)

Weet je ook wat “Gagging” is ??? En dan bedoel ik niet medisch ;), puur vak jargon, daar doel ik ook ;)

• Jowiri

Nou, die van mijn oma zijn echte, draag ik gewoon overdag, voor iedereen zichtbaar. Die andere ketting draag ik alleen als ik bij mijn lief ben ;)

En weet je, ik denk dat het beter werkt dan een bloemetjes therapie. Ik word er in ieder geval erg vrolijk van!

Ps. ik zeik bijna in mijn broek van het lachen, maar zolang ik jou niet raak, word er níet geshowerd :D

• AmStaff

Maar wat is nou “Gagging” ??? Want aan die vraag ga je helemaal aan voorbij…..

• Jowiri

Die had ik gemist, maar kheb hem, en laat nu maar even niet het achterste van mijn tong zien ;)

• AmStaff

Tjeej je bent echt goed op de hoogte…… Nou moet ik gaan bedenken of ik nog een ander vak jargon uitdrukking weet…. I'll be back ;)

• AmStaff

Nou nog eentje dan; wat is “muffdiving” ????