Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

She's Back

• lemmohtoolk (lem)

Na de rust die er was op het prikbord, is het weer als vanouds. Anita 32 33 34 is weer helemaal terug. De afgelopen 1,5 dag wordt er weer volop geprikt. Nu al 11 keer. gaan we nog boven de 20 uitkomen voordat Anita 32 33 34 Jarig is?

Ik wacht vol spanning af

Lemmo

• AmStaff

Zeg euhh Lemmo, als jij zo doorgaat dan mag jij niet op het feessie komen van Anita hoor…..

En ik wil wel ff een biertje drinken met good old friend Rob Oost ;) en aangezien het ook van jouw een vage kennis :)

• anita34

ja waar rook is vuur toch maar ik hou me weer beetje koest tis wel weer genoeg voer voor jullie geweest

• lemmohtoolk (lem)

Maar we mogen niet komen!

• anita34

nope

• AmStaff

En als we toch komen, dan laat je ons toch niet buiten staan ???

• Joom

Volgens mij heeft die a34 nie eens in de gaten dat jullie haar vreselijk in de zeik nemen, wat een muts zeg!!!!

• anita34

joom heb al eerder gezegt dat ik er niet intrap goed lezen lekkere mokkel ding

lees maar even dat berichtje hier onder zeg maar ff

slaap lekker kleine kinders

• lemmohtoolk (lem)

In de zeik lopen te nemen……….

Het is ons (of teminste mij) pure ernst. Ik ben hier niet om iemand in de zeik te nemen. Ik wil gewoon een goede band met Anita 32 33 34 hebben. Met iedereen hier trouwens. Zo ben ik nou eenmaal.

• AmStaff

Dito!!!