Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

racefiets gazelle champion mondial tk

• jdj

oude maar toen een echte topper..

leuke racefiets om de kilo's kwijt te raken(woon-werkverkeer)

goed zadel, opzetstuur,60 cm, 2 x 6 tandwielen, belletje, pomp, tooclips of spd-dubbelzijdig,goede banden,tasje met extra binnenband,fietscomputer cateye,

evt met slot,

frame was eind jaren 80 een heel dure!!

luxe stuur en luxe remhandels,

voor weinig een paar jaar plezier,bronskleurig frame.

Zonde dattie niet meer wordt gebruikt…heb een nieuwe

mail of 0651 538723

vr pr 130

• AmStaff

130 wat ??? Das bijna voor niets… daar heb je geen nieuwe fiets voor maar wel eentje uit de jaren 80…. Een topper nog wel, dus als ik het goed begrijp waren de fietsen uit die tijd beter als dat ze nu zijn…. Is het nog een beetje modern modelletje en kleurtje of is het zo'n mat oranje ;)

• jdj

Wat wilt u nu..??

Ik heb aangegeven dat deze bronskleurige fiets in die tijd(techniek jaren 80/90)

een dure goede kwalitatieve uitgave is..

een sterk en stijf frame met oudere bouw , logisch maar nog netjes en goed te gebruiken..

hij gaat weg voor 130 euri's omdat ik al een nieuwe heb staan..en heb maar een bescheiden schuurtje..

vraagprijs hoort eigenlijk meer te zijn, maar in kader van en ruimte en doe eens wat voor een andere optionele fietser, laag geprijst(sociaal he)

Hij staat aangekleed klar om te bekijken(hij is gedouched en heeft een schone onderbroek aan..(haha)

zie maar wat u wilt, maar stop met die “eenvoudige” humor…

niet serieus? vermoei dan een ander

doeg

john

• lemmohtoolk (lem)

I kvindt dat AmStaff ook erg vermoeiend is. Volgens mij is hij ook vermoeid, zo'n indruk maakt hij wel.

En dan ik het kader van gedeelde smart is halve smart wil hij dat graag met zijn medeprikkers delen.

Als U hier niet van gecharmeerd bent, en hier alleen maar komt om uw oude troep te verkopen, ben ik van mening dat u hier verkeerd zit.

Op dit prikbord is al meerdere malen aangegeven dat OUDE TROEP verkocht kan worden door bv een advertentie te plaatsen op FLESSEPOST.NET.

Als u de eenvoudige humor hier niet aankunt, dus dat is zoals bv AmStaff reageert op uw TROEP VERKOOP… dan wil ik u graag uitniodigen om op dit prikbord het viveau omhoog te halen door hier geen advertenties meer te plaatsen.

Ik heb gesproken

• zuursel

goed gesproken,helaas houd dit figuur niet van eenvoudige humor.

het is daarom ook aan te bevelen dat dit persoon zich gaat richten op de borden met hoge school humor.

en zijn oude troep wil rataplan waarschijnlijk niet eens voor niets hebben.

• lemmohtoolk (lem)

Zuursel heeft ook gesproken ;-P