Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gastouder zoekt vraagouder voor baby

• Jomoropa

Nou inderdaad, iemand die zó reageert zou ik mijn dochter al niet eens meer heen willen brengen :?

• jdj

ik spreek namens mijn vrouw, 54 jr, oma van enkele lieve kleinkinderen

dus zit wel goed..

kosten gaat via het oppasburo, niet duur

ik stel voor te mailen

de emotionele reactie's zijn voor mijn rekening en moet men zien alleen maar als plagerijen

geen serieuze reactie's vwb commentaar van ij uit hoor..

op het net moet je toch wat luchtigjes omgaan met de mensen, niet?

bij ons zit normaal contact wel snor, hoor,voor zover ik dat dan weer mag zeggen

• Joom

Dat was ook mijn idee en buiten dat is het misschien ook wel prettig als je je meldt met je eigen naam als je oppaskinderen zoekt.

• jdj

beste J

mijn vrouw van 54 is een echt capabele oma..

reply's zijn van mijn rekeningh..

aagezien men hierop kenn.heftig reageerd zal k dat wat meer voor me houden

groetjes en kom gerust voor oppas hoor..

john

• Joom

Sorry, bij emailadres staat de naam, maarre vraggje hebben jullie ineens nood ofzo, aangezien het halve prikbord volstaat met spullen die jullie willen verkoppen en dan ook nog een oproep voor oppas. Hoopt dat het allemaal gaat lukken.

• Tiepie

Wel een beetje gek, normaal bemiddelt het gastouderbureau (daar betaal je ook voor) en op het moment is er niet bepaald een tekort aan gastouders! Waarom gaat deze gastouder zélf op zoek.. en dan nog via dit beroemde prikbord ook?

• @nn@

Wij passen ook op via een oppasburo . De ouders krijgen geld van de balasting en dat storten ze naar de oppas . Het kost de ouders dus bijna niets ,In ons geval passen we op onze kleindochter .Als oppas ouder moet je wel een bewijs van goed gedrag aan vragen . Als je dat niet krijgt kom je ook niet in aanmerking om oppas ouder te worden .En ook elk jaar krijg je controlle of je huis wel kind vriendelijk is .Wij zijn aan gesloten bij het volgende oppasburo.

http://www.viaviela.nl/

Als je echt een oppas zoekt kan je beter in je familie of vrienden kring kijken of er iemand iets wil verdienen .en niet zomaar een vreemde laten oppassen , want ik zou mijn kleindochter niet zomaar toe vertrouwen aan een vreemde

Wat ik niet begrijp is waarom je vrouw niet zelf dat oproepje plaatst .of zich in laat schrijfen bij een buro om zo als oppas oma aan de gang te kunnen ,want een buro kijkt echt of je geschikt bent om op te passen . Dat deden ze zelf bij ons ondanks dat we op onze eigen kleindochter passen

• @nn@

Hahahaha ja ik kwam er ook achter dat ik het niet goed begrepen had! was nog niet goed wakker !! Ach ja hebben we allemaal wel eens last van denk??:)

• AmStaff

Huh ?? Nog niet goed wakker ?? Je had het bericht om 12:35 uur geplaatst !! Zit je in de nachtdienst ?? Anders komt er wel kleur aan op een doordeweekse vrijdag ;)

• @nn@

Nee hoor géén nachtdienst maar wel een heél leuk feestje gehad en ja dan kan 't wel eens laat worden ,ook doordeweeks!:O