Nou inderdaad, iemand die zó reageert zou ik mijn dochter al niet eens meer heen willen brengen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik spreek namens mijn vrouw, 54 jr, oma van enkele lieve kleinkinderen
dus zit wel goed..
kosten gaat via het oppasburo, niet duur
ik stel voor te mailen
de emotionele reactie's zijn voor mijn rekening en moet men zien alleen maar als plagerijen
geen serieuze reactie's vwb commentaar van ij uit hoor..
op het net moet je toch wat luchtigjes omgaan met de mensen, niet?
bij ons zit normaal contact wel snor, hoor,voor zover ik dat dan weer mag zeggen
Wij passen ook op via een oppasburo . De ouders krijgen geld van de balasting en dat storten ze naar de oppas . Het kost de ouders dus bijna niets ,In ons geval passen we op onze kleindochter .Als oppas ouder moet je wel een bewijs van goed gedrag aan vragen . Als je dat niet krijgt kom je ook niet in aanmerking om oppas ouder te worden .En ook elk jaar krijg je controlle of je huis wel kind vriendelijk is .Wij zijn aan gesloten bij het volgende oppasburo.
http://www.viaviela.nl/
Als je echt een oppas zoekt kan je beter in je familie of vrienden kring kijken of er iemand iets wil verdienen .en niet zomaar een vreemde laten oppassen , want ik zou mijn kleindochter niet zomaar toe vertrouwen aan een vreemde
Wat ik niet begrijp is waarom je vrouw niet zelf dat oproepje plaatst .of zich in laat schrijfen bij een buro om zo als oppas oma aan de gang te kunnen ,want een buro kijkt echt of je geschikt bent om op te passen . Dat deden ze zelf bij ons ondanks dat we op onze eigen kleindochter passen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?