Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

iris bon

• AmStaff

Is het nou gewoon in de belangstelling willen staan, of heb je internet alleen maar voor het prikbord ???????????

Dit had jij toch kunnen opzoeken, via Google ??

Dit is dus precies wat een aantal mensen hier bedoelen… dat eeuwige onzinnige vragen stellen, terwijl je alle informatie van het i-net kan afhalen….

http://www.vvvirischeque.nl/pagina/modules/irisacceptanten.aspx?action=sear ch&searchtype=uitgebreid&search=DEN+HELDER&branche=43

kijk hier ff anita

live garden staat er niet bij

• Juut

het is heel simpel: bij een Iris-bon zit ALTIJD een lijst met winkeliers waar je die bon kan inleveren ………

• anita34

nou juut er staat niks in en het zat ook in een heel ander stukje papier dan in een vvv envelop vandaar dat ik het niet weet/wist staat alleen iets van sky radio en have a nice day

• Juut

oh vaag want ik heb ook een irisbon en daar staat een hele lijst bij waar je ze kan inleveren …

• anita34

ik heb hem van ten anker gehad omdat ik daar vrijwilligers werk doe

maar sorry dat ik de vraag hier neer gezet heb maar ik kon er echt niks aan doen ik weet normaal dat er zo,n lijst bij zit maar nu dus ff niet

• baywatch

ten anker ja dus?

vrijwilligerswerk ja dus?

allemaal weer informatie waarbij je de aandacht op jezelf wilt vestigen

je hebt gewoon een bon gehad en klaar niemand zit hier te wachten om te weten wat jij allemaal doet en hoe nobel dat wel niet is

• petra

WAT KUNNEN MENSEN TOCH ZEIKEN ZEG

GA IETS NUTTIGS DOEN

• zuursel

ojee,ik reageer .zal de boel weer verwijderd worden baywatch?

• baywatch

nou inderdaad petra daar ben ik het helemaal mee eens

• Jowiri

Baywatch, wil jij niet voor “iedereen” spreken?

niemand zit hier te wachten om te weten wat jij allemaal doet en hoe nobel dat wel niet is

Een ieder is vrij om te prikken én te lezen wat hij/zij wil. Open haar topics dan niet. Ga ik bij jou ook niet meer doen want jij kan alleen maar een ander onder de grond trappen. Houd daar toch mee op, wat hèb je eraan?

Trek een badpak aan en ga zwemmen.

Jowiri