Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vrienden tegen een helders racecircuit

• petra

Gewoon een tegenactie op;

http://geenracecircuit.hyves.nl/

• zuursel

tegenactie?hoezo?

wat is er nu mis met een beetje luchtvervuiling en een paar auto,s/motoren die met een noodgang rondscheuren op een circuit.

laten ze eerst die misselijke auto,s met die speelgoed uitlaatjes maar eens aanpakken.

• @nn@

van mij mag hij er komen , gebeurd er weer eens wat hier

• Jowiri

Ik ben vóór. Op de juiste plek (vlakbij de Kooy), én een goede aanrijdroute (4 baans, ook beter in het zomerseizoen).

Veel mensen denken dat er op het circuit 365 dagen per jaar geraced wordt. Dat je dan dus daaglijks overlast hebt. Zo is het niet. Maar het is praten tegen de bierkaai.

Je hebt van die mensen die willen leven in een absoluut stiltegebied, maar niet de stad de rug willen toekeren. Ga dan in een hutje op de hei wonen denk ik dan.

Liever vandaag dan morgen, en gelukkig staat Dhr. Hulman er ook positief tegenover ;)

• lemmohtoolk (lem)

In Den Helder is er altijd toch wat te zeuren.

Het mooie is dat de mensen welke hier nu weer tegen zijn, zelf nooit initiatief zullen tonen om een andere activiteit te bedenken.

• Jowiri

Burgemeester Stefan Hulman in gesprek…

28 jan, 22:47

Bron: DenHeldervandaag.nl

Ook het circuit kwam nog even aan de orde. “Als de provincie met het verzoek komt daarover na te denken, dan ben je gek als je zo’n kans laat liggen”, aldus Hulman. “Dat moet je natuurlijk niet op voorhand afwijzen. Er komt een onderzoek en dan zullen we zien wat er mogelijk is. Het hoeft volgens mij ook zeker niet in strijd te zijn met de rust en ruimte die Den Helder kenmerkt.” Het onderzoek dat wordt uitgevoerd moet onder meer duidelijk maken of verplaatsing van het circuit van Zandvoort naar Den Helder economisch haalbaar is. Zandvoort zelf heeft overigens al laten weten het circuit helemaal niet kwijt te willen. Hulman: “Ik weet dat de burgemeester van Zandvoort niet vrolijk werd van het bericht, maar daarentegen belde zijn collega van Bloemendaal me al op om me te feliciteren.”

Ik zeg: Gas erop, liever vandaag dan morgen zo'n circuit!

• AmStaff

Utopie !!!

Een zomerse dag met duizenden Texelgangers kan Den Helder verkeers matig al niet aan. Hoe moet dat dan als er 10duizenden komen kijken naar een race wedstrijd??? Ze hebben de dodenweg tussen Alkmaar en Den Helder nooit willen verbreden en dat zou dan wel ineens gebeuren ???

Utopie !!!

• @nn@

In Zandvoort komen de meeste mensen ook met de trein . Gelijk een nieuw station bij de kooi, makkelijker voor de mensen uit Breezand en Jullianadorp . En dan hebben wij mensen die bij de NS werken weer eens vrolijke mensen in de

trein. en niet die vreselijke zuurpruimen die dagelijks naar hun werk moeten gaan

• wilma

VOOR !!!! Groet Wilma

• anita34

van mij mag die ook komen hoor leuk voor de mensen die zo graag lekker ff willen racen vet stoer