Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jysk

• gabje

wat de transsport kosten precies zijn weet ik niet maar ik ving toevallig bij de kassa een gesprek op tussen de verkoopster en een klant die bijna uit zijn vel sprong.

Waarop de verkoopster reageerde met een antwoord dat ze nog opzoek zijn naar een anderre bezorg mogelijkheid doordat zij zelf geen bezorgdienst hebben en dit dus uit moeten lenen aan derde.

Ik werk zelf bij een transport bedrijf en weet dus dat dat voor een particulier erg duur is.

• Jysk

idd het KAN duur zijn dat ligt eraan.

vandaar dat ik de mensen dan ook een andere optie biedt, of ze die dan ook doen dat is aan hun zelf.

“Helaas” heeft Jysk een streng beleid kwa “concept” daar kan het personeel niet aankomen/veranderen, en de dingen die we wel voor elkaar kunnen krijgen dat duurdt altijd ff voodat het veranderd is.

Wat het personeel zekers probeerd by Jysk is elke klant tevreden te stellen, maar de klant vergeet ook wel eens dat we niet kunnen toveren.

ik zou zeggen negatief doen kunnen we allemaal maar, probeer ook eens een oplossing aan te geven,misschien dat we er iets mee kunnen doen.

(mijn naam Jysk heef GEEN betrekking op Jysk winkels/concern. mijn Mening of schrijven is geheel mijn mening en heeft niks te maken met de winkels van jysk)