Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tegen racecircuit

• k.willems

Toch jammer dat er vele mensen zijn die de rust in de noordkop willen verpesten door aanleg van een circuit. Vuile lucht, veel lawaai, veel fijnstof, parkeerproblemen, lawaai enz. Hoe moet de enorme toeloop van bezoekers aan een circuit worden opgevangen? Vanaf Den Oever over een weg met rotondes en vanaf Alkmaar over een karrenpad. Geweldig toch. Waaraom haakt de Gemeente niet in op het plan van een WieringerRampmeer waardoor (mogelijk) Den Helder voor vakantiegangers moeilijker bereikbaar wordt. Een circuit wordt het 2e speeltje van Hooijmaaiers.

Den Helder heeft de eerste twintig jaar nog genoeg te doen om de stad aantrekkelijk te maken. Een circuit op korte termijn trekt veel mensen naar Den Helder die dan kunnen aanschouwen hoe florissant de stad er voor staat. Maak eerst de stad aantrekkelijk en denk dan een na over andere zaken.

• AmStaff

Het zal mijn tijd duren, alvorens die racebaan hier is aangelegd. Tegen die tijd loop ik tegen de 80, heb ik een rollator en zeker niet onbelangrijk ben ik hardhorend, en dat is nou net even dat voordeel wat ik dan heb, om de te verwachtten geluidshinder (niet) te horen…

• tineke65

lol

• zuursel

dat hele circus gaat echt niet verplaatst worden.helaas

• lemmohtoolk (lem)

LB