Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pechvogel

• Birdy1

Je zal maar een lieve vogel zijn en opgesloten zitten in een kooi aan de ooststraat 1a. ( zijstraat oostslootstraat) Ja dan ben je een echte pechvogel want helaas is het baasje overleden, en is er verder helemaal geen familie in Den Helder die de vogel kan komen halen. En dat nu al 7 dagen. Ik heb van horen zeggen dat er nu iemand van de familie uit canada moet komen die wel toegang tot het huis heeft ( wettelijke sleutelhouder) dus het kan nog wel even gaan duren eer er iemand voor de vogel komt zorgen….

De politie doet er niks aan omdat ze niet zomaar dat huis binnen mogen gaan.

Behalve als het om een kat of een hond zou gaan, dan werd het een ander verhaal.

“Tja het gaat maar om een vogel hoor meneer”

Jammer dat je geen hond of een kat bent, vogel, dan had je nu eten en drinken gehad. Sterf zacht, niemand kan wat voor je doen. Je bent een echte pechvogel.

• AmStaff

Gooi je een raam in, of je schopt de voordeur in en je haalt die vogel er uit… is dat nu zo moeilijk ????

Owh nee we zijn allemaal moraal ridders dus wachten we af, conform het wetboek…

pffff jouw wetenschap is ook debet aan de aankomende dood van deze vogel, of was je dat even vergeten ????????

Nope ik doe het niet… ben geen vogel liefhebber ;)

• tante theemuts

dierenambulance?????

• Birdy1

Nog geen 10 minuten na mijn bericht krijg ik mail van een vriendin dat het probleem is opgelost en dat de dierenbescherming zich over het beestje heeft ontfermt. Hoera! vogel is in goeie handen.

Amstraf get a live loser

• AmStaff

Wat is er Birdy….. ben ik beetje te confronterend ??? Tja LIFE is hard….. (je zing live en je leeft je life) ;)

• Birdy1

Zolang jij niet van de hoed en de rand weet kun je beter maar zwijgen voor je met je oordeel komt zoals je overal doet. Drink eens wat minder, is beter voor die paar hersencellen die je nog over hebt.

• zuursel

ik ben blij dat het goed opgelost is

• lemmohtoolk (lem)

AmStaff Live??? Doe maar niet. Ik wil niet weten hoe die gozer er achter de webcam uitziet.

• AmStaff

Klaarblijkelijk ben jij de drinker van onze tweeën, want als je live en life door elkaar gaat halen dan zullen we maar zwijgen over hersencellen, niet ? Or did did you never pay any attention during English class ? Maybe you should watch a little TV once and awhile, and when you see the word “live” in either the right or left top of your TV screen it does not mean “leven” ;)

Have a enjoyable evening, darling ;)

• Juut

wow wat heerlijk dat mensen elkaar afzeiken hier …