Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verslaafde opvang

• baywatch

wie heeft er iets gehoord dat er een ex-verslaafde opvang zal komen in de van galenstraat in het pand waar albert heyn op de gevel staat?

het schijnt een opvang te worden voor ex drugs- en alcohol verslaafden die weer de maatschappij in worden geholpen onder begeleiding

• AmStaff

Nope niets van gehoord of gelezen, waar heb je dat gehoord ?

Lijkt me niet erg handig om het daar te beginnen !! Lekker op kooypunt doen ofzo…

• lemmohtoolk (lem)

Lijkt mij ook niet. Heeft niets in de krant gestaan.

Ps. Het pand is prive eigendom. Dus niet van de gemeente. Lijkt mij niet dat de huidige eigenaar daar dat volk in wilt hebben.

• Lisette trotse mama van Lindsey Sabin

Wij kregen net toevallig een briefje in de bus dus er is degelijk wel wat bezig. De informatie komt van de eigenaar van het voorgenoemde pand.

Er zal op korte termijn een webstie worden gemaakt waar we op de hoogte worden gehouden www.vangalenbuurt.nl

Actie Comite exverslaafden in de van Galenbuurt NEE

• Miran

opvang voor ex alcoholverslaafde???

Slim plan omdat in een voormalig cafe te doen.

• Trein

Sinds wanneer is de Albert Heijn een café???

Je kon er wellicht drank kopen, maar een café…

• AmStaff

Dit pand is inderdaad vroeger een cafe geweest, Karel welke nu staat in het Ankertje heeft daar vroeger een cafe gehad, aan de van Galenstraat….

• lynn

ik vind het een belachelijk idee en alleen maar omdat de eigenaar van het oude albertheijnpand geld nodig heb

verkoop het hok en ga met je ex verslaafde op de rottermerplaat zitten

• VanGalen1

Hoe symbolisch wil je het hebben? Een voormalige kroeg omdopen tot een verslaafdenopvang. Echt een geweldig idee al zeg ik het zelf, bovendien worden de klanten op hun wenken bediend want de meeste wonen al in die buurt, en waarachtig gaat er een positieve werking vanuit en zullen andere verslaafden ook over de streep getrokken worden met zo' n opvang in de buurt! De tegenstanders zouden eens wat minder moeten zeuren en deze mensen met open armen moeten ontvangen. Dat zou de wereld een stukje mooier maken

Dit maakt meer duidelijk over die initiatiefnemers dan over die verslaafden

• baywatch

denk dat niet het probleem direkt ligt bij het feit dat het ex-verslaafden zijn maar wat ik denk eerder bij het probleem van onder andere waardedaling van je huis

het verkoopt namelijk altijd nog beter wanneer je huis in een buurt staat waar niets op aan te merken is dan dat je huis in een buurt staat waar een dergelijke instelling is gesitueerd

potentiele kopers of geintresseerden zullen meer snel zeggen in de van galenstraat staat een leuk huis te koop want gegarandeerd dat anderen vooral op verjaardagen en partijen zullen zeggen, hou je er wel rekening mee dat er een instelling in die straat is welke ex-verslaafden de maatschappij in helpen.

mensen zijn toch altijd bevooroordeeld wanneer het zulke zaken aangaat je zal niemand horen wanneer er een crea clubje zou huizen of andere door de maatschappij geaccepteerde ondernemingen

feit blijft nog altijd kom je aan de mensen hun centen ja dan reageert men furieus kan me er enigszins wel wat bij voor stellen