Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hallo allemaal

• pieter

morgen ga ik voor de eerste keer met de trein naar Den Helder, kan iemand mij vertellen of ik vanaf het station van Den Helder dicht bij de haven zit met wat grotere schepen of welke buslijn ik moet hebben om daar te komen, alvast bedankt.

groet Pieter……

• tante theemuts

bus 33 stopt bij de veerboot naat texel.daar liggen de meeste grote offshore schepen.

• pieter

hallo tante Theemuts.

bedankt voor je andwoord, ik heb het genoteerd, de groetjes uit Nijmegen, Pieter..

• B

hoi Pieter, als je het centraal station uit loopt en je gaat de rechterkant uit loop je zo door onze mooie winkelstraat (beatrixstr) richting de haven, langs de flaneerkade en dan over de brug richting marine terrein net voor de tweede brug die richting de marine gaat(waar je niet op mag), kan je links of rechts af . als je links af gaat loop je langs de visserijhaven,langs de supply boten zo richting de texelse boot,daarna kan je zo de dijk oplopen en dan kan je zo doorlopen naar Hoek van Holland (maar dat is ver hoor). ga je rechtsaf bij die brug dan loop je ook langs de haven maar dat loopt op een gegeven moment dood dan kan je niet verder.

Ik wens je een fijne wandeling toe en geniet maar van mooi Den Helder

p.s. vergeet je fototoestel niet.

• pieter

hoi B.

jij ook heel erg bedankt voor je andwoord, hier kan ik iets mee, ga er een copy van maken en uitprinten, het fototoestel gaat zeker mee kijken of we leuke plaatjes kunnen schieten voor op mijn website, groetjes en fijn weekend. Pieter…..

• petronella

en als het je goed bevalt is er in aug de sail van 20 tm 23 aug

drie dagen zeilschepen zien van over heel de wereld

en in juli natuurlijk de vlootdagen met vrije toegang bij de marine met diverse

activiteiten dit is rond de 1e week gelijk met de kermis dus genoeg te doen

fijne dag morgen misschien kom ik je wel tegen lolllllllllllllllllllll

• pieter

goedemorgen Petronella.

bedankt voor je bericht, vandaag wordt een proef met de trein met een goedkoop kruidvat kaartje van 9.95 , mocht de trein bevallen gaan we een kortingskaart kopen en dan zal ik waarschijnlijk vaker naar Den Helder gaan, ik zal de Nijmeegse vlag mee nemen lol kun je me herkennen, als je een dwaas van 1.82 met spijkerbroek en zwart hemd met witte strepen en een leer jasje ziet lopen ben ik het ha ha, de trein zou 9,57 aan moeten komen, maar er is vertraging dus zal half 11 worden, bedankt allemaal voor de reacties leuk.

de groetjes en fijn weekend Pieter………….

• petronella

hoe is het pieter vergaan in denhelder heb je een leuke dag gehad????