wij bieden fame musical kaartjes aan(2 stuks)
6 juni om kwart over 8
goede plekken…rij 5
nederlandse fame..voor deze dagen zijn ze helemaal uitverkocht!
39,50 per kaartje…2 stuks gewoon 79,00
zit drankje bij!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumshallo
ik zal het nog voor 1 keer uitleggen zoals ik vorige keer heb gedaan.ik heb een blijvende ziekte waarbij ik nooit weet of ik iets ga redden of niet.ik ben al naar veel musicals geweest..we gokken het er altijd op en soms ben ik weer zo slecht dat we ze toch maar verkopen…..het kan dan zijn dat ik dagen voor die musical weer ietsje beterder ben maar ja dat blijft altijd moeilijk…
dus dat is de echte reden achter het verhaal
helaas vind ik het altijd superr jammer want we houden heel veel van musicals maar ja die ziekte is er nu eenmaal….helaas………..
gr
nee hoor niet aan ons maar blijkbaar wel aan zuursel en aan baywatch……
Er staat toch duidelijk dat ze voor de kostprijs gewoon worden verkocht!!
Poemba, ik wil ze wel voor je overnemen, maar ik wil ook wel de afspraak met je maken dat je ze gewoon houd en mocht je tegen die tijd echt niet goed in je vel zitten dat ik ze van je overneem… misschien is dat wat :-)
hallo
carina en anita…lief dat jullie zo reageren.dank je wel
çarina…sorry maar verkoop ze liever meteen.zit echt weer in slechte maanden en verkoop ik ze liever maar meteen…dan vergeet ik het ook weer snel
het gebeurt weleens vaker….
je mag ze overnemen hoor.laat het me maar even weten oke?
ander laat je je mail adres achter…dan mail ik je eventjes oke?
er zijn via marktplaats wel al reacties geweest dus zeg het even als je ze wilt …
nogmaals dank je wel voor lieve reacties
gr
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?