Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fijn weekend

• zuursel

ik hang de vlag zeker NIET uit als joop met vakantie gaat.

• anja

anita34 voor der zelf spreken ???????? sinds wanneer kan ze dat eigenlijk ???…………………………………….. ach ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit !!!!!!!!!!!!!

• anita34

voor degene die zo over hem denken als ikzelf :D

• Joom

Sorry, kun je die zin nog een keer opschrijven, kijk een taalfoutje oke, maar deze zin raakt kant nog wal.

• @nn@

Wat een vreselijke zeurpieten zijn jullie .Anita 34 wordt elke keer aangevallen .wat maakt het nu uit of iemand een keer een taalfout maakt .we zijn niet allemaal hoogopgeleide mensen ,Maar gewone mensen die het leuk vinden om op dit prikbord eens wat te schrijven .jullie kunnen niet kijken wie of wat en achter de pc zitten .En wel elke keer kritiek hebben op die mensen .laat iedereen toch eens in zijn waarde . Dit stukje is met de spellingcontrole nagekeken ,want ook ik maak taalfouten

• Joom

Kan me niet aan het idee onttrekken, dat zei Joop afzeikt en buiten dat, die laatste zin, daar kon ik echt geen wijs uit worden, geeft heus niet dat ze taalfouten maakt.

• baywatch

wat zijn jullie onaardig tegen anita

• wilma

Anita zeikt Joop af ???? Wie is daar nou mee begonnen ?? Ik vind dat ze veel geduld heeft gehad met Joop en andere afzeikers. Als je haar berichtjes niks vind ,sla je ze toch gewoon over ?? En ik maak ook spelfouten en foute zinnen ,nou en ??

Groet van Wilma

• bachus

dag wilma zeiksnor

• zuursel

groeten terug.