Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zwarte kat aan komen lopen in de visbuurt

• anja

kom ik vanavond in het huis van mijn zoon om daar de dieren te verzorgen omdat mjn zoon voor een dag en nachtje weg is, loopt daar een prachtige zwarte Pers rond die niet van hem is.

het is een zeer aanhankelijk beest en heeft zwarte vlekken op zijn pas geschoren donkergrijze vacht. weet niet of het een mannetje is of een vrouwtje.

wie mist deze lieve kat . hij is aan komen lopen (ingeslopen) in jan in 't veldt straat.

neem dan contact met mij op 0223-722180

• Dremmel

Dat beestje hoor volgens mij bij het huis tegen over China Snack thuis!

• Astrid

Inderdaad, die kat woont daar ergens in de buurt

• anja

ja dat dachten wij ook al , maar om hem zomaar op straat te zetten leek ons niet zo slim , maar als jullie mij zijn/haar huisnummer even geven dan zal ik zorgen dat poes vandaag nog thuis komt.

bedankt voor jullie reactie

• Dremmel

Uhhh als je dat straatje van die school uitrijd, rij je eigelijk gelijk tegen dat huis aan.

Met donker geschilderde posten !

Succes!

• Astrid

Die kat loopt vaker buiten hoor .. en omdat ie zo aanhankelijk is loopt ie naar iedereen toe, zodra jij hem terug brengt naar zijn huis, loopt ie 5 min later toch weer buiten

• joyce

deze kat woont in de J. in 't Veltstraat en heet smokey. Ik zal kijken of ik vandaag tijd heb om die mensen te waarschuwen. ( ik moet nl. werken vandaag)

• anja

hij liep niet mee maar is in een onbewaakt moment zelf het huis in gelopen maar vanmiddag zal ik de kat terug brengen, bedankt allen.

• rv

het zou erg makkelijk zijn als er een tel nummer bij is want de mensen zijn niet thuis en wil hem graag weg brengen met vriendelijke gr remco verwoerd tel 0223-722989

• Juut

china snack zit niet in de jan in t veltstraat ..

maar goed de poes is of komt terug bij de eigenaar:D