Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat doe je voor werk

• stuffie

Ik zit in verschillende winkelcentra`s.

Ook alleen bij winkels zoals bv een kruidvat.

• Juut

als wat zit je daar dan? met een accordeon met een bakkie? :D geintje hoor, voor iedereen weer boos word whahahahaahha

• anita34

nimfje maakt ook taarten

• Ray

Ik heb 3 jaar winkelsurveillance gedaan. Nu doe ik beveiligingswerk op een AZC. (niet die in Den Helder)

• carina

hij is beveiliger dat zei hij toch…. zou wel leuk zijn als ze een accordeon zouden hebben, lijkt me een erg saai beroep namelijk… de hele dag maar “niets”staan te doen en opletten of de klanten niet jatten…Juut schreef:

>

> als wat zit je daar dan? met een accordeon met een bakkie? :D

> geintje hoor, voor iedereen weer boos word whahahahaahha

• Juut

verrek dat had ik niet gezien, sorry

• zuursel

en dan zijn sommige call centers ook nog helpdesk voor grote bedrijven als bv:kpn.

en die moeten jou probleem dan oplossen.

je word gewoon afgescheept met domme antwoorden en opmerkingen,omdat ze totaal geen kennis van zaken hebben.

• ramon smit

Op dit moment zit ik tot okt helemaal vol geboekt .

Ik doe vaak op drachten is ook erg leuk om te doen .

Maandag moet ik naar nijmegen voor een grote foto repo voor iemand die een boek aan het schrijven is en ik maak de foto,s voor hem van nijmegen .

Elke dag zit ik weer ergens anders om daar weer foto,s temaken voor me op dracht gevers . maar het is wel erg leuk .

de ns vind het ook wel leuk die verdienen goed zo aan me ha ha ha ha ha ha ha .

groetjes ramon

• dwaaloog

ik ben een fulltime moeder

• carina

geeft niet :-) zo helpen we elkaar ………