Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie heeft Sammy gezien??

• bachus

jaja

• anita34

lisette een wijze tip neem een recente foto mee en als bewijs het schuthok zegt heel vaak nee hoor uw kat zit hier niet en achteraf krijg je de rekening gepresenteerd vanwege het inenten, ontwormen enz

sterkte meid

en laat je het ons weten want ze ziet er erg mooi uit

• Lisette trotse mama van Lindsey Sabin

Hte is een mannetje, ja ga strax gelijk bellen en als er wel zo 1 is opgepakt neem ik ff foto mee. thx voor de tip.

• Ray

Kattevrouwtje komt niet meer terug maar “ had” enorm veel zwerfkatten onder haar hoede. Die proberen ze te vangen nu.

Daarom blijft mijn kat voorlopig lekker binnen, veel gezelliger ook.

• Lisette trotse mama van Lindsey Sabin

Ja dat is zo maar normaal komen ze alleen achter en ineens voor eruit.

• anita34

waar gaat het katten vrouwtje heen dan?

• luana

Nou ik weet niet of je kranten leest of het prikbord,maar die gaat naar de koog

• anita34

nou dat wist ik echt niet luna sorry

maar tis beter voor haar

• troel

ik weet niet of vrouwtje koster daar blijft vorige keer zat ze ook in de koog,,blijven ze ff daar ,worden opgeknapt en mogen dan weer terug naar huis.

• anita34

hangt er vanaf welke afdeling ze terecht komt ik heb me kennis ff na gevraagt zonder iemands naam te noemen zij werkt op een gesloten afdeling van de koog

en niet iedereen mag zomaar naar huis

dat mag pas als een arts of een ander die degene behandeld goed keuren dus zo makkelijk gaat dat volgens me kennis niet