Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Startpagina aangepast?

• Redski

Lemmo en AmStaff zouden dolgraag weer toegang willen hebben op het prikbord, ze kunnen ze toch gewoon de voordeel van de twijfel geven, en als ze weer over de schreef gaan dan voorgoed verbannen? Het is nu wel een heel drastische maatregel om ze helemaal te bannen, terwijl de roep er is om ze weer toe te laten!

• bachus

ik was vorig jaar 3 mnd gebanned.

dus nog ffies mannen

• tineke65

echt wel

het is best saai zo

• zuursel

voorgoed verbannen?doe ff normaal zeg.

in mijn beleving zijn ze niet eens over de schreef gegaan,en als iemand dat wel vind ben je wel erg weinig gewend.

• anja

we vragen ook om reactie van lem , bachus , joop en amstaff, ik vind het altijd wel grappig en over een echte scheef gaan doen ze ook niet . dus mod. terug plaatsen die mannen die geband zijn , hou het gezellig hier zeg en levendig.

ik mis ze wel hoor

• troel

ik mis ze ;-(,,,,,ze zijn een aanvulling op dit prikbord,,,,en ze hebben altijd een goeie poll ;-) ,,,en altijd een discussie met diepgang ;-),,,kunnen we geen prikbord handtekeningen actie voor ze houden? het moet toch niet mogen dat een mod. je er gewoon na een discussie af kan gooien als hij het niet eens is met jou standpunt?

• zuursel

ik heb zo het vermoeden dat er een paar galbakjes aan het klagen zijn geweest bij de mod.dus ik denk niet dat alles op de mod zijn bordje moet komen.

dit is een vermoeden!!!!!!!

• tineke65

ze moeten gewoon terug op het prikbord

liever vadaag dan morgen

want het lang zo gezellig niet meer

ik mis hun opmerkingen tussen door

haha

groetjes tineke

• troel

startpagina.bv en beheerder van dit prikbord behouden zich dit recht voor om gebruikers zonder opgaaf van reden te weigeren of om berichten te wijzigen of verwijderen.(huisregels)

dus das lekker makkelijk om iemand te bannen

• bachus

en berichten veranderen doen ze ook, Ik schreef laatst kat met een u en nou je raad het wel !