Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie woont er in de van Galenbuurt?

• Redski

Ik vroeg me af, welke prikkers wonen er allemaal in de van Galenbuurt? En dan aan de kant van de Kerkgracht (Ruyterstraat, Piet Heinstraat, Wilhelminastraat en Emmastraat).

En woon je in dat gedeelte van de van Galenbuurt, wat vind je van de voorgenomen plannen om er een uitvalsbasis te creëren voor drugs- en alcohol verslaafden in het pand van Albert Heijn aan de van Galenstraat?

Er is een hoop om te doen, wat te lezen valt op http://www.vangalenbuurt.nl en ben benieuwd naar hoe jij er over denkt?

• bachus

je komt als mosterd na de maaltijd, lees ff terug handige??????

• joop

weer een spuit 11 er bij hier !!!!

• bachus

yep

• Jowiri

Stond er niet dat de eigenaar van het pand zèlf van niets wist, en niet van plan was om zijn pand daarvoor te laten gebruiken??

• womaeljo

Ik woon aan die kant maar ik heb er geen problemen mee. Het zijn Ex-verslaafden en ze worden goed begeleid. Eenmaal een dief altijd een dief?????

• moos

ach als ze de wijk schoon houden laat ze lekker.

• Redski

Herstel! Er is afgelopen dinsdag een vergadering geweest met de stichting die zich daar wil vestigen.

Het zijn geen ex-verslaafden

Het zijn verslaafden

Dit staat ook te lezen in het vergader verslag van die afgelopen dinsdag

• troel

De eigenaar van het pand heeft voorgedaan alsof het EX verslaafden zouden zijn. Dit is niet het geval het zijn verslaafden.

jowiri schreef:

Stond er niet dat de eigenaar van het pand zèlf van niets wist, en niet van plan was om zijn pand daarvoor te laten gebruiken??

Zoals je in de krant kon lezen, staat de eigenaar volledig achter de ideeen. Ik denk dat als je op http://www.vangalenbuurt.nl kijkt, en daar de verslagen leest + de kranten artikelen, er een hoop meer duidelijk gaat worden.,

Wat ik er uithaal is dat:

1.as. Vrijdag besluit de gemeente of dat er geld is voor dit project.

2. Het zijn geen Ex verslaafden, mar VERSLAAFDEN.

3. De eigenaar (uitbater) van het pand is voledig op de hoogte wat hij met zijn pand wil.

4. AktiefTalent doet het allemaal mooier voor dan dat het is.

• troel

Moos, zullen ze dan ook meteen jouw huis schoonmaken eehhhh leeghalen?