5. Comite verslaafden nee wil alleen maar voorkomen dat er eventueel problemen zouden kunnen ontstaan
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsals je dan goed heb opgelet ,dan zie je ook dat die groep elke keer veranderd,maar 25 jaar geleden zaten daar ook al groepjes hoor,en ja ook toen werd er geblowed.maar dat maakt van mij nog geen junk,,,ik versta onder een junk spuiten en snuiven,,,lekker als je daar woont met je kinderen en huisdieren.en over de waardevermindering van je huis maar te zwijgen, de huizen in die wijk raak je niet kwijt al geef je ze gratis weg,ik zou niet willen wonen naast een drugspand,,,maar bij julie maken ze er een verzamelpunt van,,,,
ik kom er heel vaak in de buurt en het zijn niet altijd dezelfde,,,en ik geloof dat we allemaal een ‘hangplekkie’hadden vroeger,,,oa.pleintje en de beuk,,,toen was er nog gewoon disco en kreeg je zelfs nog bessen-jus,of pissang ambon met jus..waren we ook 14 jaar,,oja en de jongens gewoon bier,,,,,tja dat waren nog eens tijden he?vroeger,,,
Ik woon in de vangalenbuurt en tegenover mij in een hofje, wonen junks (dus geen ex) en zelfs een dealer,heb geen last van ze hoor,behalve mischien de af en aan rijdende auto's over dag en snachts en me dochter mag niet in dat hofje komen. maar gewoon niet mee bemoeien,bemoeien ze zich ook niet met jou, woon hier al drie jaar lekker, beter als vroeger in nieuw Den Helder,toen was er wekelijks wel wat loos.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?