Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zwembad !!

• Goldflower

Hallo Prikkers,

Ik ben verhuisd en heb nog een verpakt zwembad in de aanbieding voor een snelle beslisser. Het is een groot zwembad met filter en dekzeil en trappetje. Het is voor ongeveer 15 personen. Dus mensen laat het weten en je kan een zwembad feestje geven! Alles zit erbij ook chloortabletten.

Nieuwprijs was 350,00 mag weg voor 100,00 of ergens in die buurt….

Met vriendelijke groet,

Goldie

• catlover

Hoe groot is het zwembad? (doorsnee en diepte)

• Goldflower

Hi Catlover,

Ben nu op het werk en vanmiddag ben ik weer in mijn oude huis, en dan ik metteen voor je kijken het is volgens mij 1.50 diep de grootte weet ik niet precies ik zal op de doos het even nakijken . Hij is helemaal compleet nog nooit uit de doos geweest.

Ik heb hem verleden jaar gekregen namelijk. En je snapt het al de zomer was niet zo mooi ik ga nu verhuizen naar een huis met geen grote tuin.

Mvg, Goldie

• bachus

past niet op mijn balkon , Jammer

• catlover

Ik hoor het graag als je thuis bent.Ik heb serieus interesse.Is het zo'n zwembad waar je alleen de rand van moet opblazen ? en de rest gaat vanzelf met vullen….

Eventueel kan je mij op mij email mailen,en als het kan zou je dan een foto(van de afbeelding op de doos) kunnen doorsturen?

Over de prijs worden we het vast wel eens! En graag even de maat doormailen,ik moet hem wel kunnen plaatsen natuurlijk

Alvast bedankt!!