Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Weekend

• cristha

Nou daar is die weer hoor ,we stampen hem nog maar weer een keer neer voor de 365ste keer pppfff

Wat origineel verzin eens wat leukers, je valt in herhaling

• zuursel

als dit soort onzin het bord in stand moet houden.droevig

• wilma

Vriendelijkheid is beter dan dit misselijk makend gedoe .Groetjes Wilma

• joop

wilma dement aan het worden of zo !!!!

• Jowiri

Láát het toch, stelletje azijnpissers!!!!

Aan de titel kan je raden wat er komt, klik er dan niet op en erger je niet.

• Joom

Maar het is wel ietwat vermoeiend elke keer, ben het met de anderen eens, wat een flauwekul zeg.

• joop

dat jij dit leuk vind jowiri dit monotome gedrag van wilma met haar weekend vind je het ook leuk dat je elke week word gefeliciteert met je verjaardag IRI tante jow

• Jowiri

Ik vind het niet leuk en ik vind het niet vervelend. Ik laat het makkelijk van me af glijden. Moet je ook eens proberen.

Het is minder vervelend dan élke keer wéér die negatieviteit van bepaalde personen hier.

By the way: word jij elke week dan gefeliciteerd met je verjaardag “ome” Joop? Is jouw naam toevallig onttrokken aan het typetje van André van Duin (ook een brullende zeur) ;)

Nou, lief zijn, en veel plezier met de Superbikes in Assen, en de F1 :P

• anja

hé jowiri , ga je dit jaar mee naar bikestersweekend ? is leuk , is weekend voor motorrijdende vrouwen .kijk maar eens op www.bikesters.nl