Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tv.nhn uitzending van zondag

• anita34

jammer ik heb het ook niet gezien

• joop

meen je dat nu echt!!!! anita34

• Natanya

Ik heb het wel gezien, maar het was niet echt bijzonder, allemaal oud nieuws.

Ik woon er niet, dus ik heb er geen last van ;)

• Juut

Ik heb het wel gezien, ik vond het ook niet echt bijzonder , dit was allemaal al bekend.

Enne Natanya, de opmerking * Ik woon er niet dus geen last van… *

Moest dat er nou bij ? Voor degenen die er wél wonen is het niet echt prettig dit vooruitzicht..

• troel

idd ik vind het belachelijk dat iedereen zijn pand maar als uitvalbasis kan aanbieden

• troel

ik woon er ook niet,,,,,meer,,,,,,maar daarom vind ik het wel erg wat er gaande is,,,ik heb er ook familie wonen,,,,,enne ik heb er altijd prettig gewoont

• troel

nou ik kan me vergissen,,de enigen die ik ooit heb zien vegen ,,,zijn de bewoners van de buurt

• joany

volgens mij als ik t goed gehoort heb, word er alleen daar een “schaft”plaats verstrekt en geen slaapfestijn…

• troel

hihihihi,,,ik geloof dat dat ook van je verwacht wordt,,,,,,veeg je eigen stukje straat schoon,,,,en anders een heitje voor een karwijtje,,dat werdt toch altijd gedaan door een padvinder,en niet door junk's,,,,,waar gaat het toch heen tegenwoordig?