Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

avondmarkt

• Joom

Het is maar net hoe je het zelf bekijkt, het antwoord van Astrid was meer dan genoeg!!!! Dus je hoeft jezelf niet op de borst te slaan dat je geplakt en geknipt heb…….

• troel

ik heb al niet meer geknipt en geplakt sins de kleuterschool dus,,jo,,bedankt voor de vele info,,,,wist trouwens ook niet dat je dat daar kon lezen,,nog nooit van gehoord,,thnx voor de tip,,,weer wat geleerd ;-)

• Anna

Hoi, wij konden helaas niet gaan, hoe was de avondmarkt?

• Jowiri

3x niks, superklein, erg jammer :(

• AmStaff

3 x niks ??? Volgens mij hetzelfde als vorig jaar en het jaar daar voor. Als je dat weet dan ga je er toch niet heen ? Hoe was het ook alweer? Ezel, steen…. wie weet het ?

• Jowiri

Dit was voor mij de 1e x, ik woon hier nog niet zo lang, weet je nog…ezel ;)

Wb Am…

• AmStaff

Das waar je bent import, was ik even vergeten.

Ja lekker, ben weer terug op het nest :)

• truus

Het was de 1e keer op de brakkeveldweg, jammer dat het regende.Maar het mocht de pret niet drukken.Het was gezellig.Een prettige Koninginnedag voor iedereen.!

• anita34

een ezel stoot geen 3 keer zijn kop tegen dezelfde steen ofzoiets :D

en wb amstaff

• Juut

tja Amstaff, ben jij ook import zeker? dit was namelijk de eerste keer op de Brakkeveldweg.

en het was precies zoals ik het me had voorgesteld ; helemaal niks, lege kramen, amper volk, geen sfeer, kramen die om kwart voor 11 aan het opruimen waren ( snap ik ook wel hoor , als er geen mens komt )… erg jammer weer!