Nope ik ben geen import ik ben een Jutter pur sang en anarchist (anders had ik nu wel in de stad rondgelopen of “feest” gevierd)
En zou niet weten wat ik op een avond markt zou moeten zoeken ?????????
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumswe zijn even wezen kijken en ondanks dat het weer niet echt meewerkte,vonden wij het dat het voor de eerste keer toch zeker wel geslaagd is,dus volgend jaar weer en is het niet aan te kaarten dat op het schoolplein ook kramen mogen staan?is er wat meer ruimte voor meer kramen en blijft er een weg open voor verkeer.
en wat betreft de mensen die het tegen vonden vallen de avondmarkt op de brakkeveldweg???vond het voor de eerste keer ondanks het weer dat er toch aardig wat kramen nog bezet waren ….en hallo vergelijk het eens met cape holland…dat is toch echt een flop…want dat kan eventueel veel uitgebreider.dus brakkeveldweg op naar volgend jaar en met misschien de mogelijkheid dat er ook gebruik gemaakt kan worden van het schoolplein.tien keer beter…wat inzet betreft…dan cape holland.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?