Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Verwijderd: Zwijgen of Praten?

• Bird

Als ik mijn boekje te buiten ben gegaan is het terrecht dat mijn topic verwijderd is.

Ben me tot nu toe nog niet van bewust. Wel begrijp ik dat de personen die HET probleem aangaat er een probleem mee hebben!!!!.

Maar het kan toch niet zo zijn dat, als je ook maar iets kritische uitlatingen doet die nog gestaafd zijn ook, je topic verwijderd wordt.

Zou het wel waarderen als die gene die over het verwijderen beslist, de starter een mail stuurt waarom dit gedaan is en eventueel wie de problemen er mee heeft. Of mogelijk van te voren een mail sturen dat men tegen de grens aanzit.

• tineke65

ben ik helemaal mee eens

• zuursel

er word te pas en te onpas verwijderd hier,ook in mijn ogen onschuldige dingen.

• Jowiri

Kritische uitlatingen moeten absoluut kunnen. Ik denk dat het te maken heeft met de daarvoor behorende topic, waarbij een meneer voluit met naam genoemd word, en dat kan natuurlijk níet.

Klachten kun je neerleggen bij de webmaster (zie onderaan: reactie aan de webmaster), ik weet uit ervaring dat je bericht terugkrijgt, al duurt het soms wel even.

Groeten van Jowiri

• Vlinder-333

Ik controleer net weer eens de 0223 site en merk dat mijn starter ook verwijderd is. en geen enkel bericht van de beheerder !!!!!

Wellicht toch te veel geklaag van de gymclub. Mijn beeld is wel duidelijk na alles.