Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nuon mailen en adres doorgeven aan moens

• zuursel

beetje kortzichtig joom,ik hoop niet dat jij ooit in die situatie terecht komt.

en nee ,zuursel heeft ze ook niet nodig.

• Jowiri

Nodig of niet, het blijft diefstal.

En beter dat Joom het zegt, dan iemand die bij zijn volle verstand is :)

• troel

niet iedereen die in de bijstand zit kiest ervoor ,maar als jij die 40,- zelf niet wilt,,geef ik je mn rekeningnr. wel ff,, ik vind dat als het mijn geld is dat ik zelf uitmaak wat ik ermee kan doen!!!!!!

en of ik er mn kont mee afveeg,,naar de kroeg ga,,of overmaak naar unicef,,dat is dan mijn keuze.

en ja,mijn man en ik werken alle 2

• tineke65

haha stort ook maar op mijn rekening

ik heb ook geen bijstand

maar ik kan het ook wel goed gebruiken die 40 euries

• anita34

nou van 40€ kan je toch weer deels eten en wasmiddelen kopen enz

• Juut

Joom wat een K U T opmerking zeg !

niet iedereen kiest uit vrije wil voor een bijstand hoor, en ik mag lijen ( of is het leien ) dat je zelf eens in die situatie komt en het moet doen met nog geen 900 euro per maand. kijken of je dan nog zo'n bek hebt en opmerkingen plaatst.

en nee ik heb geen bijstand ( meer )…

• vuurtorentje

zoiezo vind ik het belachelijk dat dit geld ons , als nuon klanten, niet automatisch toekomt! ze weten toch ook waar ze bij jou/mij als klant elke maand het torenhoge/buitensporige bedrag voor de energie moeten afschrijven?

dus ik zou zeggen…….. storten maar.

dit is toch pure geldroof!

ik vind in deze dure tijden 40 euro heel veel geld!

en de opmerking van Joom over het feit dat je zelf kiest voor de bijstand……..

dat is duidelijk een opmerking van iemand die niet weet waar ze over praat.

je zou maar ernstig of chronisch ziek zijn of worden en niet meer zelf kunnen werken voor je inkomen!

dan praat je wel anders!

wat een walgelijke en lage opmerking.

heb er gewoon geen goed woord voor over. bah!

• Roek

Ja, heel vervelend, is ons ook overkomen we zijn er nog steeds mee bezig om er van AF te komen maar ze zijn hardnekkig….hoe is het je vader gelukt?

• tientje

volgens mij naait ze de boel gewoon op ……

• Juut

wie bedoel je tientje/ Joom of Jowiri?

het verhaal van Jowiri klopt hoor..